Jag ger upp.....

Jag ger upp med att leta efter vagnar...
Jag hittar INGEN bra lösnings alls. Detta med att ha 4 barn så tätt är tydligen inte så vanligt här i Sverige

Såhär ska jag göra:
När jag ska gå ut själv så ska jag ha Tvillingvagnen och där ska Vanessa och ena tvillingen sitta. Andra tvillingen får jag bära i bärsele och Nicole får stå på ståbrädan.

PUNKT SLUT.
Det finns verkligen INTE någon annan lösning.

Sen om vi går nånstans lite längre, så är ju Andres med, och då får vi ta 2 vagnar med oss. Så. Nog med det.


Tjejerna mår bättre, vilket känns skönt, dom är på bättringsvägen i allafall! 
Idag har vi åkt runt lite i olika affärer och kikat lite, och sen åt vi lunch i Farsta. Ikväll blir det fredagsmyyyyyys med en massa gott och film.
Idag hade jag tid hos Åsa (min barnmorska) på mödravårdcentralen. Men jag avbokade. Prinsessorna låg och sov och jag själv var riktigt trött och hade ont i huvudet, så jag orkade helt enkelt inte gå dit.
Andres är förkyld nu också....  Men på MVC hade Åsa "bara" mätt magen, tagit blodtryck och blodprov. Det enda jag inte gjort varje vecka hittils är blodprovet. Mäta magen kändes inte så himla viktigt eftersom jag går på tillväxt ultraljud, så där har dom ändå koll hur dem växer. Men jag ska boka in en ny tid.

Imorgon ska vi på Emmas kalas  Ska bli roligt att gå på kalas, det är lite synd att man inte träffar dem så ofta, fast man inte bor långt ifrån varandra....  Men på somrarna blir det ju alltid mer!

Nu håller Andres på att fixa en hoppgunga i vardagsrummet, Nicole tjatar bredvid att hon vill hoppa.
Tålamod, vad är det??


Kommentarer
Postat av: Stefu

1.Köp 2 tvillingvagnar

2.Svetsa ihop. TA DAAAA! =)

2010-03-19 @ 18:51:36
Postat av: TvåTill

Såg du mitt förslag i Tvillingtråden på Fl? Kan ju vara värt att kolla upp kanske =) Ha det gott / Annelie

2010-03-20 @ 10:15:06
Postat av: Erica

Tror faktiskt att det kan funka med ståbräda till Nicole. jag märker nu när jag varit ute med Tor i tvillingvagnen så vill Alva gå för det mesta och när hon är trött så vill hon gärna stå framför mig. Bärsele är jätte smart. Vi köpte en beco butterfly sele till Alva, man kan ha den från nyfödd till dom väger 23 kg. Kan ha den på mage och rygg. Smidig. Vi har oxå en bär sjal, den är smidig när dom är jätte små, men jag gillar inte den så mycket. Kram på dig!

2010-03-20 @ 13:14:03
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

http://www.blocket.se/kronoberg/Svart_Urban_Jungle_trillingvagn_syskonvagn_26114380.htm?ca=12&w=3



En trillingvagn på blocket.. såg tre sånna ute beg. Kanske är bra ändå? kramar

2010-03-20 @ 16:13:14
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Hittade en ännu bättre. En som du kan ha ståbräda på och en sits.. den måste du ha!!



http://www.blocket.se/alvsborg/PERFEKT_trillingvagn_alt_syskonvagn_26346718.htm?ca=12&w=3

2010-03-20 @ 16:15:26
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag känner likadant som du, ville verkligen inte ha en vagn som var vänd från mig. SÅ emmaljungan, som även du har :-) tycker jag mycket om. Den passar oss bra. Lite trångt nu när det är vinter med båda.. men det blir nog bra. Alva är lite piggare, men röd i ögonen, usch för ögoninflammation. Nu ska jag och alva krypa till sängs.. Tor och pappa får vara vakna. Kram på dig!

2010-03-20 @ 21:04:25
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback