"HUGO & RAINE"

Otroligt nog så sover Nicole fortfarande.... Klockan är 8:50. Vanessa vaknade redan vid 7...
Nukke hade svårt inatt pga. all slem i lungorna, så jag tog henne till vår säng. Hon är nästan värre än sin Pappa, (men bara NÄSTAN) Jag menar med snarkningen!
Hon snarkar som Andres
 Fast det berodde nog på förkylningen... Hon hade svårt att sova inatt, så därför sover hon nog lite längre idag. Annars brukar hon vakna så fort hon hör sin lilla syster babbla...

Det har blivit allt svårare för mig att sova, jag hittar ingen bra ställning, jag kan bara ligga på sidan med en kudde mellan benen, annars får jag ont. Sen är det svårare och svårare att ta mig snabbt upp ur sängen när tjejerna börjar låta i sitt rum, (Andres sover så djupt att han inte hör (eller vill höra) när tjejerna vaknar på natten) eller så måste jag upp och kissa. Nu har jag sovit ännu sämre eftersom båda vaknar stup i kvarten pga förkylningen. Men jag hoppas att dem blir friska snart, det är ju ändå jobbigast för dem.
Andres ligger fortfarande i badet, så jag ska nog slänga in Vanessa där också, så det blir bara jag och Nukke som badar sen när hon har vaknat

Min Pappa "Puua" ringde mig en timme sen också. Han har inte kunnat sova på hela natten för att han har tänkt på namn till våra tvilling pojkar, och han sa att han har hittat de bästa namnen nu! Okej... låt höra då, sa jag.

- HUGO och RAINE-
Eller Hugo och Puua!!!

sa han glatt, som om det vore det självklara valet. Daah, att vi inte tänkt på det....
Njaa......

Vi har nog våra namn klara redan, men ni får gärna komma med mer förslag!!!
Tack i allafall Puua, men du hade inte behövt ligga sömnlös för det ;-) Hihihi

Nä nu måste jag gå ner och titta till min lilla Docka där nere!
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Taru

Hoppas tjejerna blir bra snart. Hälsa dem från oss! :-)

2010-03-18 @ 09:50:39
Postat av: Donna

Hej hej!

Följer din blogg slaviskt, alltid lika kul att läsa när du har skrivit något nytt. Spännande med namn till pojkarna, vad har ni för några? Själv gillar jag Sebastian, Dante, Hugo, Nicolas (men det är ju aldelles för likt Nicole =) ). Ha det så bra och ta hand om dig!

Kram

2010-03-18 @ 10:34:11
Postat av: Erica

Va jobbigt att dom är förkylda. Alvas börjar gå över, hon hostar mycket när hon ska sova och när hon vaknar. På dagis går det bättre och bättre. Idag kom Yannick hem vid halv elva och sa att han lämnat henne och att dom ringer ifall det blir kris, annars hämtar vi henne vid 14. Hon trivdes och lekte med dom andra. Förstår att du måste vara stor nu med tvillingar i magen, svårt att sova på natten.

Ska försöka med nappen som du säger, blir tokig annars!! I natt har Yannick haft honom på soffan och väckt mig när han ska äta, funderar starkt på att sluta amma och ge ersättning just för att jag behöver sova och tar han flaska så kanske han äter mer och sover längre?!



Du får gärna länka mig i din blogg :-). Hur gör man det förresten? jag är helt borta på detta med bloggen :-). Vad har ni själv för namn som ni tycker om .. till tvillingpojkarna? kramar Erica

2010-03-18 @ 11:08:11
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Stefu

Kame o Tepa då?!!

2010-03-18 @ 14:09:10
Postat av: Karolina Nordling

Haha stackars Pua som ligger sömnlös på nätterna för namnens skull.. haha. Ja om man inte kommer på nåt annat så blir nog hugo & pua jättebra.. nää skojar bara.

2010-03-18 @ 19:30:25
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: melina

Jag tycker Sackarias, Nathaniel, MELINO, Valentino, Alexander, Alejandro, Mattias. Haha kommer inte på fler :P

2010-03-18 @ 20:00:01
URL: http://meelajna.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback