God morgon.....



Vanessa vaknade innan sju, hur pigg som helst, så det var bara att ta upp henne... Vi som inte brukar vakna förräns vid 8! Nu har jag både hunnit byta hennes bajsblöja och gjort frukost till henne.
Nu ligger vi här på soffan och tittar på "Jims Värld", Vanessa höjer rösten i sitt prat lite då och då, hon vill nog att Nicole ska höra henne, vakna och göra henne sällskap.
Det brukar inte dröja länge innan Nukke hör henne och börjar ropa: "Besssaaaaa??" från sin säng.
Som om det är Bessa som ska hämta upp henne...
Dom är så gulliga tillsammans, våra Prinsessor.

Jahap, snart vaknar busungen Nicole, så jag ska njuta av "tystnaden" och lugnet ett tag till  innan det är dags att dagen sparkas igång på riktigt.
Vi hörs senare allihopa!

Hoppas ni får en underbar dag allihopa med en massa FREDAGSMYYYYYYYYS!

Wohoo, idag är min godis ätardag!


Kommentarer
Postat av: Lindas och 2

Godmorgon gumman och Bessa:)

Vi är vakna här också, Melina har fått nya tider när det gäller att gå upp på morgonen! Som sagt, man är illa tvingen att gilla läget, tiih Nä, tycker faktiskt det är rätt mysigt:)

Skönt att ni blev friska så fort!! Blev lite orolig där ett tag;)

Idag ska jag till handen och luncha med cilla:) ska bli kul!

Hoppas att även du och tjejerna och din amore får en underbar fredag!!

x0x0, Lindaq och Melli

2010-03-05 @ 08:19:48
Postat av: Satu

Hey Sweetie!

Fick du mitt MMS på morgonen? Va kul att du alltid kommer ihåg mig =) BESOS!

Du får hälsa Cilla jätte mycket från mig! Miss ya!

Kraaam!

2010-03-05 @ 10:39:33
Postat av: Erica

ALva vaknade klockan 6 imorse!! och Tor har varit vaken mellan halv fem och halv åtta.. suck.. dom små liven. Tur att vi är två hemma än så länge. Men snart börjar Yannick att jobba igen. Hur blir det för dig, blir du ensam hemma?

ALva har nog fått nästan alla sina tänder, några är väl kvar. Hon är dålig på att äta i perioder och då är det oftast tänder. Fredagsmys med godis!!!! visst är det härligt. Kramar

2010-03-05 @ 11:17:31
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Linda och Melina

Hey Cutie

Joda, fick ditt mess:) så söta dom såg ut! Bessa hade riktigt söt morgonfrisyr;)

Cilla hälsar massor!!! Det blev lunch, shopping och fika i haninge centrum för oss;) myspysigt:)

Hoppas att du och familjen haft en bra dag/kväll!!



BESOS tbx



Miss u 2, A LOT!!!

Måste ses snart!!!!!!!!!!!

Kramiz

2010-03-05 @ 19:12:04
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback