God Morgon!

Va kul att vakna upp till solsken!
Mindre kul är att båda våra prinsessor är nu förkylda... näsorna rinner och dem är hängiga  
Hoppas verkligen att det går över snabbt! Tycker så synd om dem små stackarna och jag önskar att jag kunde ta deras förkylning åt dem, man känner sig så hjälplös nu...

Jag blir förresten lite orolig för Nicole, för den senaste tiden har hon inte velat äta nånting.
Alla fortsätter säga till mig "Hon äter när hon är hungrig" så jag får väl avvakta lite och lita på det dom säger... Jag hoppas att hon får matlusten tillbaka snart.
Vanessa äter för henne också  

Nicole har accepterat sina nya skor nu. Hon fick en massa beröm från Mummu och Puua för sina skull, och då började det gå bättre... Nu sätter hon på sig dom utan en massa skrik.



Häromdagen fick tjejerna ha på sig lite lättare skor och jacka på sig när vi åkte till Centrum.
Tänk va skönt det kommer att bli sen när man slipper overollerna helt och vinterskorna!!!
Vi behöver bara köpa en ny vårjacka till Nicole, har ni några bra tips om vart jag kan hitta nån fin jacka??



Idag ska vi på tillväxt UL (ultraljud) för att se hur pojkarna i magen växer. Det ska bli jätte spännande!
Undrar om dem har flyttat på sig igen? Tjejerna ska vara hos Mummu så länge, så att Andres kan följa med mig in i undersökningsrummet. Tänk vilken tur vi har som har Mummu och Puua som alltid ställer upp för oss när det behövs! Hoppas det går bra för dem, fast dom är förkylda.

Vad mer är nytt då... Hmm...

Jo- Min käre bror Stefan "Stefu" & Anna ska gifta sig i Maj!!!!
Bröllops planerna är i full gång! Jag har försökt kolla på festlokaler på nätet, men dom tycks ha hittat något nu?
Ska bli jätte roligt att få gå på bröllop! och jag hoppas innerligt att jag INTE missar det, för allt beror på när våra små pojkar vill komma ut... Fast jag tror (och hoppas) att dom är ute redan då! Annars är jag nog ganska gravid då...  Bara jag inte ligger på sjukhus så är det lungt, jag skulle inte vilja missa det här! Det här är stort!
Nicole ska vara brudnäbb tillsammans med Emma och Felicia  Ska bli jätte spännande!
Nu e det planer för Annas möhippa vi planerar för, fast hon inte vill ha någon- men som sagt- MAN KOMMER INTE UNDAN har jag lärt mig! (Remember Anna??)

Jag har möblerat om i tjejernas lekrum nu också. Men hur jag än gör så är det alldeles för mycket möbler!!!
Sen när barnen ska börja dela rum två och två, hur ska jag få plats med 2 sängar där också?! Helt omöjligt ju...
Nu har dem ju ett gemensamt lekrum och ett gemensamt sovrum på nedrebotten. Men det kommer ju två nya familjemedlemmar snart också som ska få plats... Hur ska detta lösas? Den första tiden kommer dom att sova i vårt rum, så än är det ingen panik...  
(Jag vet vad ni tänker- Hon ska ju ta det lungt, och så ska hon möblera om, men jag tog det lungt och vilade emellanåt)

Nu ska jag sätta mig och titta på Pippi med Nicole. Vanessa sover här på soffan och Andres är ute på sin långpromenad fast han har jätte ont i foten...
Sen när pojkarna är födda ska jag också börja gå mycket. (Nu har läkaren förbjudit mig från att gå långt)
MEN HUR SKA JAG TA MIG FRAM MED 4 SMÅ??!
Vi återkommer till samma dilemma hela tiden... det verkar inte finnas nån lösning på mitt problem alls?
Allt löser väl sig till slut........... Eller?

Jag försöker skriva mer ikväll om Ultraljudet! Fast det är ju Desperate Housewifes och Cougar town på TV ikväll
Bessa enkeli med sína små bröder

Vanessa fick nya kläder från Patrik & Patricia  TACK!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken härligt fin mage du har nu! Åh, man saknar den där känslan av ett liv inuti... Hoppas att ultraljudet går bra i dag. Kramis från mig!

2010-03-16 @ 14:45:54
Postat av: Erica

Vilken fin mage du har! Alva är likadan som Nicole.. hon äter nästan ingenting. Nu när hon börjar dagis så blir jag nervös, för tänk om hon inte äter något där. alla säger samma till mig, att hon äter när hon är hungrig. Hon får mest välling och gröt. Men nu sista två veckorna så har hon börjat äta köttbullar och chicken nuggets :-D lite spagetti ibland.. kramar till dig! Hoppas du får gå många veckor till... jag beundrar verkligen din mage, skitsnygg! kramar

2010-03-16 @ 17:52:23
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Ihania kuvia taas:)

2010-03-17 @ 07:45:45
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: munnu

HEJ Satu!

Jag förstår att du blir orolig,när Nicole inte äter,det kan vara många orsaker,tänk om hon har ont ihalsen,eller magen,vem vet,ring till bvc o fråga va du kan göra,det är inte roligt,att bara tänka farför,,, alltin ordnar sig,så ring,så kan du slapna av.Love you.Din mamma

2010-03-17 @ 10:16:28
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback