Börjar känna mig OCH se ut som en flodhäst snart...

Ingen godis, choklad, chips, McDonalds eller Pizza på veckodagarna!
BARA på helgerna! (fredag & lördag)
(började 1.3) Vi får se hur detta ska gå... chokladen brukar ju ha en vana att "kalla" på mig i godis skåpet eller i affären... Jag börjar känna mig som en flodhäst nu. En fuuul flodhäst.


Har ni sett hur jag ser ut!?
Blek och trött och otymplig och jag får inte ordning på
nånting hos mig själv just nu.
Solen kommer ju inte fram heller så man får lite färg... BLÄÄ.

Kommentarer
Postat av: sofie

najs blogg kul med fler "unga föräldar" med fler en ett barn :)

2010-03-03 @ 12:26:46
URL: http://sofieskaos.blogspot.com
Postat av: Linda

PERKELÄ ( eller hur det nu stavas :))

Lilla söta du, du ser inte ut som en flodhäst!!! Att du känner dig stor är en sak men nu lyssnar du på mig:

DU ÄR VACKER!!! sÅ HIMLA SÖT, SNYGG, CHARMIG och har en sådan UTSRÅLNING!! aTT DU ÄR LIKA VACKER PÅ INSIDAN GÖR ATT DU BLIR ÄNNU VACKRAE PÅ UTSIDAN!

Du är en av de VACKRASTE MAMMOR jag sett!!

Så det så!!!!

Love you!!!!

2010-03-03 @ 13:56:31
Postat av: Kicki

Men gumman! Du ser ju så himla fin ut! Tänkte på det senast på festen i lördags... Det som du känner inombords, att du är blek och trött, syns inte på utsidan tycker jag. Titta på mig, jag är blek året om och du är inte i närheten så blek som jag... :-) Tycker att det lyser om dig när man träffar dig, en riktig graviditets-lyster. Du är jättefin med magen och tänk inte i andra banor. Otymplig kanske (vilket jag inte heller har märkt), men inte en ful flodhäst! Möjligtvis en jättesöt en i sånt fall... ;-)

2010-03-03 @ 14:13:30
Postat av: melina

Frågestund i bloggen!

2010-03-03 @ 15:19:12
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Erica

Men jag tror att du ser helt underbar ut vännen :-) så fin och så gravid :-D.. underbart! kramar till dig. Njut av lite godis. Du verkar ju inte lägga på dig kg mellan grav... som jag gör. Jag har 15 kg att gå ner nu.. och jag äter godis för ofta... kramar

2010-03-03 @ 15:53:54
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Satu

Awww, va gulliga ni är vänner!!!!

Pussar och kramar till er alla!!!

XXX OOO

2010-03-03 @ 23:05:36
Postat av: munnu

Satu, har du sätt en flodhäst nån gång,,,ja just de, du är den sötaste och finaste,gravida mamman som jag har sätt ihela mitt liv,så de så.Älskar dig,min lilla SATU,,puss o kram.

2010-03-04 @ 15:49:39
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback