Då återkommer vi till mitt problem....

Jag vet att jag skulle ge upp det här med vagnsökandet- men jag HATAR att vara beroende av någon annan bara för att JAG kan gå ut och leka med alla mina barn.
Jag uppskatar verkligen all hjälp jag har fått, missförstå mig inte- men det är inte kul att vara beroende av någon annan. Jag vill bara kunna packa barnen i vagnen och gå ut, utan att behöva vara orolig hur jag ska få plats med alla, och om alla sitter skönt och säkert. Därför återkommer vi hela tiden till samma problem.
Hur gör jag med vagn?!
Jag vet att Andres är upp över öronen trött på all mitt vagn tjafs, men det är nog skönt för honom också så slipper han mitt tjat om att jag behöver hjälp med att ta mig nånstans.

Nu så chattade jag med min vän Tini, och så kom vi in på vagnar och hon sa att hon kan hjälpa mig!
Hon kunde be sin vän i USA skicka en vagn hit, så nu så skulle jag kika på vilken vagn jag skulle vilja ha, och jag funderar på dessa 2. Dom ska kolla hur mycket det skulle kosta osv, osv. Så ännu vet jag inte alls hur vi gör.

Vilken skulle NI välja?

Eller den där alla barnen får plats?

HELP me please!


Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Hej hej =)



Första ggn jag läser din blogg, hittade dig på FL, efter en tråd om vagnarna! Jag tycker 4 vagnen!



Alltså tjejen, du är nog min nya "idol" 4 barn, under 2 år..... 2 barn under 2 år är mycket bara det! Dessutom är du otroligt fin, hur hinner du vara så fin OCH ha 4 barn (bebisar) Otroligt!



Ha det super! Lycka till med allt! Smaragden (smaragd80 på FL)

2010-06-09 @ 00:05:13
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag hade nog kört på den alla får plats i, får för mig att den är smidigare när den itne är så lång :)

2010-06-09 @ 00:22:49
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Erica

Förstår verkligen att du tänker på det där med vagn, för det är ju en stor del av vardagen, att ta sig ut med alla barnen. Jag tycker du ska tänka som så här, hur mycket åker Nicole? hon är ju rätt stor nu, Alva vill knappt åka i vagnen, skulle kunna ha en ståbräda till henne nu, men skönt på ett sätta att ändå ha en vagn. Så om du tror att hon vill åka, hon verkar ju göra det så köp en med fyra platser. Sen är det ju så att det kan bli avundsjuka om hon inte får någon plats, att hon plötsligt ska vara så stor, fast hon egentligen inte är så gammal. kramar

2010-06-09 @ 07:36:56
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Erica

Det hände något med förra med jag skrev? Hmm.. ja jag tycker du ska välja den med fyra ifall Nicole åker i vagnen, annars kan du ju använda ståbräda till henne. Risken är väl att hon blir avundsjuk om det inte finns någon plats till henne, för hon är ju trots allt bara två år, inte så gammal. kram

2010-06-09 @ 07:39:12
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: camilla

hej hej..

jo det gick bra med Cilinnes ögon..hon hade bra syn..såå skönt..tråkigt för henne då hon verkligen ville ha glasögon haha..



själv skulle jag ha valt den med 4 platser .då din äldsta tjej kanske inte orkar gå jämt..men det går säkert med stå bräda oxå..



här där vi bor skulle inte nån vagn vara bra, för på vintern skulle det vara helt omöjligt att köra den i snön med dom fram hjulen..men där nere går det säkert lite bättre...



hoppas du löser ..vagn problemet..

jag har bara 3 små som åker vagn o tyckte det var problem..men just nu sitter Erika på fotändan ,på Robins sida..hans fötter är inte enda ner..hihi

så då går det ..men det skulle ju vara bra med en trilling vagn..

mvh camilla

2010-06-09 @ 08:34:06
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Anna med ett änglabarn o 3 på jorden

Köp en trillingvagn o en ståplatta..den äldsta tjejen kanske orkar gå mer än de yngre ;)

2010-06-09 @ 12:39:50
Postat av: anna

jag skulle satsat å den där alla fyra får plats.

sover inte stora tjejen fortfarande om dagarna?

kan ju bli svårt med den biten om ni är iväg och hon bara har stå bräda...



vår dagmamma har en princip likadan vagn till dagbarnen och hon är supernöjd med den!

hon har fyra barn ( mellan 2-3 år) sovandes i den när de är iväg på nåt.

2010-06-09 @ 19:38:42
Postat av: mamus

GRATTIS satu puss&kram från oss

2010-06-09 @ 21:41:26
Postat av: Michaela/ smaragd

Tack för titten hos mig o tack för att du uppskattar mina bilder! Sparat din blogg nu för framtida besök!



Ha det så fint Kramar Smaragd

2010-06-09 @ 23:27:46
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Jag skulle välja den där där alla 4 får plats. Nicole är bara 2 år...stackaren, även om hon tror att hon är 15 iblnad, pusu beso

2010-06-10 @ 08:14:49
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Söderbönan

Hej!

Hittade hit via Fl ang en tråd med fler barn än tvillingar.

Jättefina barn du har!

Häftig vagn den där med fyra!

2010-11-09 @ 12:44:07
Postat av: Charro

Hej!



Jag har själv haft problem med vilken vagn jag ska ha till mina små. Har 7 barn, varav 3 som åker vagn samt att jag väntar barn i Januari.

Jag skulle nog välja den med 4platser i om jag vore dig. Själv skulle jag behöva en för 5 =)

2011-11-14 @ 23:16:10
Postat av: Naomi

Hej. Förstår att du funderar på vagn. Har samma problem här nu. Nu väntar vi en liten, Men vet inte hur vi ska göra med vagn. Barna är födda 12, 11, 09, 07 och 06. De två stora går ju. Tjejen som är född 09 går till och från. Men inte om vi ska iväg lite längre. Då Ja vill ha mer koll på henne. Men de två minsta behöver ju vagn. Och nu den nya som kommer att komma. Tips på bra vagnar och vart man kan beställa? Tacksam för svar. Kan maila mig om du vill. [email protected] mvh Naomi

2012-06-08 @ 14:53:48
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback