God morgon....

Jag vaknade inte piggare idag heller. Suck.
Jonathan var gnällig hela natten, medans brorsan sov djupt bredvid honom. Danilo har börjar röra på sig ordentligt i sängen nu, han vaknar nu med huvudet där huvudkudden egentligen ska vara. Hihi...
Sen kom Nukke till vår säng vid 7 och ropade på mig som om jag inte låg bredvid henne... Hon ville ha mer välling men vägrade hämta den från sin egen säng. Med det väckte hon Bessa. Det var bara att gå upp.

Jag sitter här vid datorn med pyjamas på, alla barnen har fått frukost och är påklädda, jag har bara inte hunnit så långt själv. Andres är inte hemma, så jag ska ta ett snabbt bad med dörren öppen... Utan att bada på morgonen kan jag inte komma igång ordentligt. Så det blir ett snabbt med med båda tjejerna där som ska riva ner tidningar och tofsar och allt annat skoj man inte ska göra... Pojkarna sover djupt nu efter att ha blivit tvättade, bytta på och mätta.

Idag ska vi till finska ambassaden och fixa pass!

Nu sitter båda tjejerna här vid datorn med mig och ska trycka på alla tangetterna, så det är nog dags att sluta blogga... Vi hörs senare! Chao!

Kommentarer
Postat av: Tanna

Godmorgon ! Hade du skrivit på familjeliv, kikade in där men såg inget.....

kram

2010-06-21 @ 11:06:05
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för dina snälla ord ! Jag börjar må bättre nu. Ska till läkaren imorgon, så får veta då hur vi fortsätter vidare. Ska hälsa till syster, kul att du vet vem min syster är!



Kram

2010-06-21 @ 14:13:16
Postat av: Karolina Nordling

Hello, känner igen det där med morgonbadet..;). Hoppas du blir piggare snart..pusu beso

2010-06-21 @ 17:28:23
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: emma gilbertsson

Läser lite!

2010-06-21 @ 18:33:18
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback