Den beräknade väntetiden är 27 minuter.....

Så säger dom här i luren då jag ringer till Försäkrningskassan... ZZzzzz....  Tror då inte att det blir nån sömn för mig, klockan tickar ju ner hela tiden tills någon vaknar...
Nu har jag plats 176 i kön och 40 handläggare som arbetar... Nyss var det 52 som arbetar med samtal, varför blir det bara mindre folk!??? Hoppas jag blir klokare efter denna samtal... jag ska begära tillfällig föräldrapenning för tiden jag låg på NEO och för tiden vi hade hemsjukvård, så att jag slipper slösa på mina mamma dagar.

Jag tänkte först lägga på luren och ringa nån annan dag, men det här är viktigt, det måste göras nu, för dem har stängt hela helgen. 
Så jag hänger vid datorn ett tag till då.....  Eller ska jag gå och städa i tjejrnas rum kanske...?
Tänkte möblera om där igen. Hahaha...



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå jag vet exakt hur jobbigt det är med dessa långa köer. Som om man inte har annat roligare för sig än att sitta vid telefonen när barnen sover. Synd dom tagit bort funktionen att dom kan ringa upp en inom ca 20min så slipper man sitta vid telefonen och vänta.



Får hoppas det löser sig med era dagar.

2010-06-11 @ 16:06:36
Postat av: munnu

Satu dem säger ofta ,att när det är din tur,så ringer dem opp,om du trycker på ettan,iallafall när jag ringer ,,, :))pusu beso kjam :)))

2010-06-11 @ 17:30:48
Postat av: emma gilbertsson

ja fkassan är dryga ... sega jävla idioter

2010-06-11 @ 20:16:09
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback