15 DAGAR KVAR!

Sitter här vid datorn och undrar vart min kärlek tog vägen...??
Han glömde sin mobil hemma också så jag kan ju inte ringa!  Usch, jag hatar att vara orolig!!!

Måste försöka tänka på annat nu... hmm....

Om 15 dagar åker vi till Tunisien !!!
Jag längtar!!!
Andres & Jag och övrig familj har kommit fram till att det bästa vore att pojkarna stannar hemma.
Det var ett riktigt jobbigt beslut, men nu har vi bestämt oss. Dom får det mycket bättre hemma hos mor/far föräldrarna där de blir riktigt bortskämda med att sitta i famnen och får ALL uppmärksamhet.
Det blir för jobbigt för dem att åka till sån värme, och bara ligga i vagnen när alla andra badar. Dem slipper flygresan och risken att bli smittade med en massa skit om finns. Dom har inte ens fått sina första sprutor ännu.

Det blir roligare för Nukke & Bessa också, att ha oss helt för sig själv i två veckor, då får alla bada tillsammans och bara unna dem egen tid. Det behöver dom också ju.
Vi kommer att sakna pojkarna sjukt mycket, men vi vet att vi har dom bästa barnvakterna tänkas kan.
Första veckan kommer dom att vara med Andres mamma och pappa, och andra veckan kommer dom till min mamma och pappa. Det blir nog bra... Det måste blir bra. Vi har gjort rätt beslut. För allas del? Jo, det har vi.

Så ner räkningen har börjat- 15 DAGAR KVAR!

Igår köpte vi allt vi behöver ha med oss från apoteket, och det blev MYCKET!

Kommentarer
Postat av: melina

Okeej :) haha du stör inte mig alls (:

2010-06-30 @ 00:09:21
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej Satu! Vad kul att du kommenterade. Hoppas att du mår super bra. Själv är jag i USA med min pojkvän och hälsar på familjen som du säkert läst om i bloggen. Grattis i efterskott till både dig och barnen. Det är så mysigt att kika in här lite då och då. Din blogg är full av kärlek och man blir verkligen glad. Kul att läsa om när folk är lyckliga. Hoppas ni alla mår jätte bra!



Kram på er ALLA!

2010-06-30 @ 02:53:17
URL: http://hellonicki.se
Postat av: mamus

Var inte orolig Satu det blir bra för grabbarna, kram från Mamus

2010-06-30 @ 07:53:11
Postat av: Erica

Kommer bli jätte bra! Du har så rätt att det är bra om ni får umgås med småtjejerna själva lite.. dom behöver er mycket nu! Sen behöver du och din älskling få rå om varandra och ta igen er efter den här tiden. Du kan ju ringa hem varje dag och pussa på småkillarna lite! Förstår att det var ett jobbigt beslut, jag vet inte om jag skulle klara det.. men samtidigt är det ju inget dom kommer att minnas, dom får ju inte ut något av resan, bara oroliga föräldrar för att det är för varmt osv. många goa kramar till dig vännen!! vi åker den 27 juli till Mallorca. jag har varit i Tunisien, jätte vackert!! Varmt!!! kramar

2010-06-30 @ 11:32:58
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Hello.. oroa dig inte! Va skönt ni kommer att ha det i 2 veckor pusu beso

2010-06-30 @ 21:55:15
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda och melina

Hej gumman

Åh va jag blir avundsjuk på er resa!! Vi skulle ju också ha åkt men valde bort den eftersom vi förmodligen kommer att köpa radhus!



Man får väl offra sin resa då, hii



Tycker ni gör helt rätt i ert beslut om att lämna twinsen hemma, även om det känns svårt! Men dom kommer vara i trygga händer!

Hoppas vi kan ses nåt nu innan ni reser!!

Det ska ju bli fint väder ett tag nu, underbart va!!

Vore kul också om vi kunde ses du jag carola och cilla!!! Ska träffa dom imorgon och då ska jag säga åt dom det!!

ska också träffa dagmamman som vi fått imorgon och efter det ska jag lämna besked...ångest!!! vill inte!!

Såg att du ska ändra design..hur gör man det? och går det utan att det man skrivit försvinner??



Ha det gott kära du:)

Puss till dig och din stoooora familj!!!

2010-06-30 @ 23:29:15
Postat av: Tanna

Det var rätt beslut ! Jag hoppas ni får en underbar resa med värme, sol, massa bad och god mat !

Jo tänkte fråga dig, vilken läkare gick du hos, eller vart ?

Kram Tanna

2010-07-01 @ 07:01:43
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback