Zzzzz

Ska alldeles strax krypa ner till sängs, är helt och håller utmattad.
Jag har jätte ont i halsen och så håller jag på att tappa rösten...
Det har vart mycket idag! Nu är första gången jag sitter och bara "är". Och då är ändå klockan alldeles strax tolv..
Det har varit mycket idag- när vi vaknade åkte vi till Fittja och flyttade Patricias grejer, därifrån åkte vi till "Lemon" och mat i värmen, sen vidare till bilverkstan, sen lasta av Pattis grejer, snabbt hem för Diego och Shabnam var på väg till oss, och därifrån till Handen för att köpa present till Sebastian, sen hem och tvätta och byta om på pojkarna, eftersom Jonathan spydde ner precis hela vagnen och sin stackars bror igen. Och därifrån på en gång till Mummu och Puua där grabbarna skulle spela poker. *Phew*

Jag slapp gå hem ensam iaf, inte för att jag vet hur det hade gått till heller, eftersom vi hade två dubbelvagnar med oss... Min Mamma, Patricia, Felicia, Dewin & Tobias följde med. Andres stannade kvar och spelade med grabbarna.
Efter att dem följt mig till dörren så visade jag runt Tobias lägenheten för han har aldrig vart här förut.
Och sen var det bada, tvätta, klä på pyjamas, fixa välling, tvätta infekterade ögon (Bessas) och så i sängs. FÖR ALLA FYRA BARNEN. Det var lite stressande, eftersom dom redan var så trötta och orkade inte riktigt vänta på sin tur. Tråkigt att man inte kan göra allt på samma gång, alltid är de någon som måste vänta. Eller- några.
Men det gick bra ändå. Nu ligger tjejerna och sover i sina nya fräscha lakan och täcken, medans jag försöker hålla pojkarna vakna några ögonblick till, så dem sover tillsammans sen. Vi får se hur det går...

Och för övrigt så växer tvättkorgen dag för dag... inte konstigt att den aldrig minskar när jag får byta alla sängkläder så ofta och allt annat också...

Nä, nu håller grabbarna på och somnar, så jag tar och bär ner dem till vårt rum och lägger mig där jag också med min godis påse och tittar på film en stund innan jag också slocknar.
Va tomt det är utan Andres, jag saknar honom redan! Dessutom vet jag att jag inte kan somna utan att jag vet att han är hemma.

Kommentarer
Postat av: Taru

Va fint du gjort om din blogg designe!

Jätte söta kort på pojkarna & flickorna :-)

2010-07-10 @ 08:21:02
Postat av: Erica

Hoppas du kryar på dig vännen! TÄnk ni åker snart!!! va kul ni ska få det. Tänkte på Vanessas ögon, är dom mycket kladdiga? hur länge har det varit så... smittar ju jätte lätt, så akta så att hon inte är i pojkarnas ögon, eller att ni råkar ta där.. trist om dom ska få det. Om man har haft det mer än en vecka så fick jag veta att vi skulle kontakta läkaren och få antibiotika salva.. tänkte nu när ni ska åka bort oxå. Hoppas allt kommer gå bra för er, gud så härligt! Vi flyttar om en vecka idag... och vi har inte packat så mycket.. shit!! min mamma kommer hit på måndag från Umeå för att hjälpa oss att städa, gullemamma :-). Sen är det bara en vecka efter det så åker vi till Mallis!!!!! längtar. kramar

2010-07-10 @ 09:08:57
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Tanna

Låter som om ni har fullt upp hela tiden ! Önskar er en super najs semester ! Kram Tanna

2010-07-10 @ 11:28:10
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback