S V A R

Anna med ett änglabarn o 3 på jorden om 9 Dagar kvar!:

Tyckte inte det jag skrev var så hemskt ;) Men förstår att det måste ha varit andra som reagerat ;)
Och förstår att du vill ha positiva kommentarer bara, men det finns ju andra åsikter oxå. Jag som premis mamma o med barn väldans tätt skulle dock, då jag vet riskerna med prematurer inte vilja va så långt ifrån dem så tidigt :)

Svar: Haha, du är inte den enda som skrivit att man inte ska lämna ifrån sig sina barn så länge, men som jag skrev tidigare, du är inte i vår sits ;) Risker med prematura barn? Våra grabbar mår och har mått sen dem föddes VÄLDIGT bra, inga komplikationer alls, så jag tror inte att riskerna ökar för dem nu heller att drabbas av något som inte kan ddrabba vemsom helst. Och det är ju inte direkt så att dom kommer att vara ensamna hemma heller..
Vi vet att dom kommer att ha det så bra så. Dom har ju varandra också ;)

ALLA ÅSIKTER ÄR VÄLKOMNA, men som jag skrev- vårt beslut, och vi tror att det är det bästa för dom.

Kommentarer
Postat av: Anna med ett änglabarn o 3 på jorden

Bloggar man så får man vara beredd på kommentarer. Och nej jag är inte i er sits, men det är inte som om ni "råkat" i den sitsen heller.Utan valt att dra iväg själva.



Är inte här för att diskutera ditt beslut, det får stå för dig. Men som sagt, bloggar man, får man vara beredd på att andra "undrar" :D

2010-07-08 @ 10:05:02
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback