S V A R

ANONYM- Grädde?? REDAN!
Svar:
Japp. Men bara pytte, pytte lite så han inte får ont i magen. Är det kalas så är det! ;)

ANONYM- Badar du alltid med kläderna på?
Svar:
Neej, men jag gör det om jag inte har min bikini med mig ;) Har ca. 20 par hemma, men ibland planerar man inte för dessa dopp när man drar ut :)

Svar till KICKI- Tack så mycket vännen!!! Vi hörs och ses när vi kommer! Ha det så jätte bra! Krama och hälsa familjen från oss!

Svar till SWEEETIE- Mm... ang. nappen... nöden har ingen lag, jag var TVUNGEN att ta den då jag iunte hittade de andra... Hahaha.... ;) Värre blir det- Andres köpte AIK hoodies till dem igår också... :/

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA!!! Gjorde han!! You go Andrés!! TIHI!!!

Måste ju matcha napparna juuuee!!



Snartdags för mössor ocksåå...johooo!!



2010-07-13 @ 19:20:09
Postat av: Anna med ett änglabarn o 3 på jorden

Grädde e gott! Tycker Theo i alla fall.. Men även här väldigt lite ;)

2010-07-13 @ 21:16:48
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback