En vecka kvar!

Om en vecka befinner vi oss i Tunisien, bara en vecka kvar! Egentligen bara 6, eftersom vi åker hemifrån tisdag natt, planet lyfter klockan sex på onsagsmorgonen. Börjar bli lite pirrigt nu! Helst vill jag redan packa allting klart redan nu, men jag väntar lite till....

Då kommer jag inte blogga på två veckor heller, hoppas ni inte saknar oss alltför mycket
Hihi, skojar bara...
Självklart kommer jag att blogga om resan och lägga in bilder när vi kommit hem igen.

Vad har ni andra för planer inför sommaren?

Kommentarer
Postat av: Linda och melina

Åh gumman, ni kommer säkert få det underbart!!



Har jag förstått det rätt att folk kommenterar lite spydigt gällandet att ni ska lämna ifrån er twinsen?

Alla kan ju tycka, men gumman, ta inte åt er, ni känner pojkarna bäst av alla och vet vad som är bäst för dom! Och jag vet att du aldrig skulle göra något i fel syfte gällande dina barn!!! Herregud, du är ju en supermamma!!!



Va fin din nya design är!!! Vill hon göra om min också???? hihi...jag har vekligen ingen aning om hur man gör!!



Pussa alla ifamiljen från oss!!!



ciaoooo bellaaaa

2010-07-08 @ 00:08:04
Postat av: anna med ett änglabarn o 4 prematurer

Satu är säkert en jättebra mamma, men bloggar man så får man ju någonstans vara beredd på att alla inte håller med om vissa grejer.

Lägger man ut något på nätet kommer folk att läsa o ev kommentera. Tror inte att någon varit elak men många har nog inte tyckt samma sak. Om man tycker det är jobbigted olik tänkande så får man

1. Låsa bloggen så bara de man vill får läsa den eller 2. Låta bli att lägga ut allt för privata saker.



Att skriva en sak " som att lämna Sina pytte små barn hemma

2v" hur kan man inte tro att det finns andra som inte skulle göra det? Allt man lägger ut, publicerar har ju Sina konsekvenser



. Men om någon är elak o säger fula saker så ska man blockad dem. Men i detta fall handlade det bara om att alla inte dela samma åsikt.



Satu följer sitt hjärt som alla andra mödrar. Hon vet vad hon klarar o vad som är bäst.



Men som bloggare får man inte tro att det man skriver ska hållas med av alla.



Kan man lägga ner den här fåniga diskussionen nu? :) vi har sol o varmt i Sverige nu, hur ofta inträffar det. Kram på er.

2010-07-09 @ 08:48:43
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback