Dont forget to remember us!


Nu är allting klart. Väskorna står vid dörren med barnvagnen, pojkarna är hemma hos Abuelo & Abuela, och om 3 timmar drar vi. Är det ens någon idé att försöka sova?
Nicole verkar ha resfeber, hon ligger vaken fortfarande och sjunger "imse, vimse spindel"... Hon borde somna, vi har en lång resa framför oss innan vi är framme. Även fast själva flygningen tar ca. 3 h 40 min...
Planet lyfter klockan 6 på morgonen, så det är mycket dötid där emellan.

JAG HOPPAS ATT NI INTE GLÖMMER BORT OSS medans vi är bortresta???

Skriv gärna hälsningar, så jag blir extra glad när jag kommer hem och ska sätta igång med bloggningen igen!
(Vi kommer hem den 28:e...)

Ha det så bra ni alla som läser!


Kommentarer
Postat av: Tanna

Ha en superduper härlig semester nu !! Ät gott, sola och bada och NJUUUUUT av livet ! Kram Tanna

2010-07-13 @ 23:27:12
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Linda och Melina

Åh gumman, klart vi inte glömmer er!! How could i!!??

Hoppas att ni får en underbar resa tillsammans!!

Pojkarna kommer ha det så bra så försök att inte bli för knäpp nu under tiden ni är borta!!

När ni kommer hem måste vi ses!! Då ska jag se till att knät ska vara bätter!!!

i´ll miss you cutie!! Ta hand om er nu och njut!!!

Love you!! Beso!!!!

2010-07-14 @ 00:00:15
Postat av: Stefu

Ha en riktigt skön resa!

H. Stefu med familj

2010-07-14 @ 00:16:17
Postat av: Erica

Hur ska jag klara mig utan ditt bloggande :-).. det är ju min dagliga drog! Här packar vi så att svetten rinner... flyttar lördag och har inte hunnit packa allt ännu.. oj oj. Städningen är kvar oxå. Skönt när vi landar i Lövånger! kramar

2010-07-15 @ 10:39:39
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Hoppas ni haft det bra i Tunisien, vi var på Djerba för två år sedan. Ska bli roligt att se era bilder!

2010-07-23 @ 08:39:20
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kom hem nu så jag har nåt att läsa=) Hoppas ni har riktigt skön semester! Kramar Nathalie o Albin

2010-07-27 @ 21:15:24
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Postat av: Linda och melina

Hej cuuutie!!1

Åh vad vi saknar er!!! Ska bli kul att få höra om er resa när ni kmommit hem!!

Nu måste vi ses!!!

Snart börjar jag ju jobba och då kommer man inte ha samma tid... Hoppas ni alla mår bra och att ni haft en underbar resa!!!

Miss you guys!!!



Puss

2010-07-27 @ 22:28:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback