2 dagar kvar!

Bara två dagar kvar! Ännu en dag har gått förbi.
Maskinerna går på för fullt här hemma.
Jag sitter och bloggar lite nu och tittar på VM-finalen - Spanien vann över Holland med 1-0!
Barnen sover och vi tänker börja kolla på film snart.
Jahap. Imorgon ska jag ha packat klart. Hoppas att det blir så också, för jag hatar att stressa!
På tisdan tänkte jag ta det heeelt lungt och inte göra nånting. Förutom att lämna pojkarna på kvällen... *pust* Jobbigt... Jag får pussa på dem nu hela dagarna innan vi åker då.
På tisdag kommer min kusin hit också, hon ska bo här med sin kille medans vi är borta, och vara husvakt.

Det är lite bättre med min hals också, jag har inte ont eller så, men det är den där jäkla rösten som strular. Men jag är absolut på bättringsväg!

Nu ska vi kolla på film, och sen zooova.
Ha det så bra allihopa!

P.S Erica, va spännande, snart flyttar ni!!! Snart är du MYCKET närmare din familj! Kram

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback