ULTRALJUD

Som jag skrev igår så skulle vi ju på BVC (barnavårdcentralen) med Vanessa idag.. och det gjorde vi, men vi kom "lite" för tidigt... EN MÅNAD för tidigt! Hahha... Jag försöker ju säga att man ska alltid komma lite tidigare än bestämt ;-)

Sedan var det dags att lämna tjejerna hos Mummu och Puua och åka iväg till Huddinge sjukhus.
Det gick väl bra där, ingen försämring med fostervattnet ialla fall och båda barnen mådde jätte bra =)
Jag ska tillbaka igen om 2 veckor.

Visste ni förresten att fostervattnet nu består av fostrets kiss?? Det visste inte jag. Det byts ut varannan/var tredje timme.

När vi åkte därifrån så kändes det ändå inte som att allt kommer garanterat att gå helt riskfritt. Ni vet ju hur jag är, oroar mig jämt för saker, läkaren kan säga hur mycket bra grejer som helst, men har han bara sagt en enda dålis sak som KAN hända, så snappar jag upp det. Andres är tvärtom, han är cool lugn.
Men jag SKA tänka positivt och ta det lungt! ;-) Allt kommer säkert att gå jätte bra, och dem håller mig under uppsikt nu...

Vi hämtade hem tjejerna och allt hade gått jätte bra. Tack Mamma & Pappa för att ni ALLTID ställer upp och tar så bra hand om våra guldklimpar! LOVE YOU!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback