Som sin Moster...??



Häromdagen skrattade jag och Andres åt Nicole och hennes väskor och skor.

Hon är helt såld på alla sina skor: "Åh, fiiina!" (eller hiiina- som hon själv säger) Sen ska hon alltid ta ut sina skor från skolådan och försöka sätta på sig dom och sen leker hon och bär med sig dom hela tiden.

Samma sak är det med väskor. Hon har hur många väskor som helst i sitt rum, dem ska hon jämt bära med sig och lägga saker i, värsta fina damen. Hon har fått några av mina gamla också som hon alltid leker med. 
(mina väskor har alla förvandlats till en enda SKÖTVÄSKA . Hehehe... )
...... Detta påminner mig om någon jag känner.... JO!- Min syster KARO!
Hon är PRECIS likadan! Alltid ute efter nya skor eller väskor, trots att hon förmodligen har hundratals olika hemma!!!
Love ya Sis!

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Haha oops :) jag som köpte 4 väskor i Thailand ... Och igår hittade ja 3 snygga väskor när jag gick i Farsta centrum men jag var duktig , köpte inte en enda...:(

2010-02-18 @ 22:32:32
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback