Snart är dem hemma!

Min syster Karolina och hennes pojkvän Peter är på väg hem från Thailand nu!
Dem sitter på planet nu och landar klockan 6 på morgonen i Arlanda.
Från vad jag har sett på alla bilder verkar dem ha haft riktigt mysigt! Hoppas att dem har laddat batterierna ordentligt nu med mycket sol och bad, för här får man vänta en låååång tid till vår och sommar....
(Kika in på hennes blogg www.karolinanordling.com så får ni se en massa härliga paradis bilder)



Jag tänkte skriva lite mera, men jag är alldeles för trött. Dessutom måste jag vara utvilad inatt, för Nicole har fått en "stor flickas säng" så hon kommer kanske komma upp några gånger därifrån inatt?
Eller vad tror ni?
Nu ska jag vara lite med mitt Hjärta- Andres, sen- Zzzzz

GOD NATT!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback