RÖSTA NUUU!

Förra veckan var Felicia, Dewin och Vanessa med i en ALLA HJÄRTANSDAG tävling.
(Nicole var också med ett tag, men sen tyckte hon att det räckte)
Jag glömde helt bort tävlingen tills Mummu såg deras bild uppsatt i Haninge Centrums skyltfönster, så NU hittade jag bilden!

SKICKA SMS FÖR ATT RÖSTA PÅ DERAS BILD:

SKICKA ETT SMS TILL 71500 MED TEXTEN BILD2

Här är deras bild också




RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA!
Detta är SISTA dagen man kan rösta, vinnaren kommer att koras imorgon!
(P.S Ni som röstar har en chans att vinna ett presentkort på 500 kr)
Här kan ni se de andra bidragen också http://www.haningecentrum.se/Aktuellt


Kommentarer
Postat av: Erica

Nu måste jag ju rösta :-)!

Det känns lite jobbigt med snittet.. jag är besviken över att jag inte fick en normal förlossning, men huvudsaken är ju att lilleman mår bra. Det tog jätte länge sist innan det läkte. Denna gång hoppas jag att det blir bättre. Men har haft ondare nu.. dom säger att man får mer och mer sammanväxningar ju fler ingrepp mna gör. Så denna gång hade jag sammanväxningar i både buken och i livmodern. Men det blir nog bra. Får inte lyfta mer än bebis på 12 veckor iallafall.. så vi får se hur det går. Verkligen spännande med tvillingar för din del. Vi vet inte om vi ska ha fler barn.. man ska aldrig säga aldrig :-). Men Yannick vill helst inte.. just pågrund av att min hälsa står på spel då.. att jag har haft så högt blodtryck och min kropp inte har mått så bra . Men vi får väl se. Det är ju världens gåva med barn, man är så evigt tacksam att vi har fått två!! kramar

2010-02-13 @ 21:03:43
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Heidi

Självklart så röstar jag på er!!!!

2010-02-13 @ 22:08:30
URL: http://heippi.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback