Många "HUR?!" frågor snurrar i mitt huvud....

Ja, det är många HUR?! tankar som snurrar runt i mitt huvud.
Allt kan jag inte ens ta upp här i bloggen, men det mesta rör sig om tvillingarnas ankomst.
Det som snurrar i huvudet mest just nu är:

HUR GÖR VI MED BARNVAGN??

- Vi har en tvillingvagn (Emmaljunga Twin Cerox) som vi köpte till Nicole och Vanessa, men som tvillingarna nu får ta över. Men sen då? Till Vanessa? Vi har ju även en Emmaljunga enkelvagn (City Cross) med ståbräda till Nicole, men HUR ska jag kunna ta mig ut med alla 4 barnen själv?
Jag kan ju inte gå med 2 barnvagnar! Och om vi åker nånstans där vi ska gå länge, måste ju Nicole kunna ha möjlighet att sitta i vagnen också, hon är ju ändå LITEN, fast hon kommer att vara äldst.
En fyrlingvagn? Trillingvagn? Vi vet ju inte hur länge Nukke kommer att vilja sitta i vagnen. Och Vanessa MÅSTE ha en vagn att sitta i, hon är ju jätte liten! Det är jätte svårt i denna vagn jungel, och ändå finns det inte så många möjligheter för trillingvagnar, och INGA alls för fyrlingvagnar här i Sverige. Vad ska jag göra?
Tjejerna är små, om vi går långt måste dem kunna få vila sig i vagnen. Speciellt Vanessa som inte ens hinner bli 11 månader innan twinsen kommer...
Vad har ni för tips?
Jag tar emot all tips och råd jag kan få!
HEEELP!


Jag får fortsätta med mina "HUR?!" frågor imorn..... 




 

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Helloo, man måste ju kunna beställa någonstans, har du varit och frågat på babyland?

2010-03-01 @ 07:26:12
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Sanna

Hej hej, förstår att det blir lite struligt med vagn, vår dotter är tre så hon får nöja sig med en ståbräda men även hon blir trött ibland och vill sitta. Jag vet att urbanljungels tvillingvagn har en extra del till som mman sätter framför de andra två barnen, den sitter liksom lite högre upp och är en sittdel som ett syskon kan sitta i, har sett en mamma som går med det här hos oss. Värt att titta upp i alla fall, vagnen är ju så stor på bredden i alla fall så man kan ju testa att bygga på höjden :) hoppas allt löser sig och grattis till tvillingarna.

2010-03-01 @ 09:15:41
URL: http://mickissanna.blogg.se/
Postat av: Satu

Hej Sanna, och välkommen till min blogg =)! Va roligt att du ville läsa och hjälpa mig lite!

Urbanjungle, det måste jag ju kolla upp! Tack för hjälpen!



Kramkram!

2010-03-01 @ 10:57:34
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback