Klappjakt

Igår lämnade jag Nicole hemma hos Puua där hon fick leka med Dewin och Felicia medans jag åkte till Handen Centrum med Vanessa, Karo och Mamma. Det går inte att handla med Nukke & Nakki (Nicole & Dewin) med sig, för dem springer åt helt motsatt håll, så det enda man hinner göra är att springa efter dem

Vi letade efter present till Mamma som fyller år på Onsdag! Till slut hittade vi något, men det vad det är kan jag ju inte avslöja här, för hon läser bloggen varje dag- men jag hoppas att hon gillar det!

Efter ett tag ringde Puua och sa att Dewin har bajsat, och hela lägenheten luktar illa  så vi får nog skynda oss hem- han tänker inte minsann byta hans bajsblöja så dem hade en egen liten lösning på problemet- Skicka ut Dewin på uteplatsen !!! Men dom hade haft det jätte roligt, den ena ville ha äpple, den andra apelsin och korv, dem ville gunga och leka och lyssna på Rölli, så Puua var helt slut! Hihihi...

Jag köpte en spargris till tjejerna, och Nukke var väldigt förtjust i att stoppa i pengar i den....
Hon ville lägga in "MEEEEERA PENGAR!" i den hela tiden...



Vanessa gillade att det lät i grisen...





Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha va söta ;)

2010-02-22 @ 20:11:40
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Linda och Melina

Vilka söta grisar!!! Är också ute efter nån spargris till min lilla go´gris här hemma:)

O dom där såg ju lagom stora ut;) Var har du hittat dom?

oink oink från mig o mellipellegnälli

2010-02-23 @ 08:20:02
Postat av: Satu

Sweetie- Dom hittade jag på Wilma´s i handen! =)

Hur mår ni??

2010-02-23 @ 10:28:22
Postat av: Linda och Melina

Okey, tack!!!:)Då kanske det blir en tur dit då i veckan!

Melina mår jättebra, kommit in i nån trotsålder...suck!

med mig är det sådär..huvudvärken håller i sig men ska göra lite undersökningar nu i veckan! Hör av mig på mobilen om det ;)

2010-02-23 @ 23:06:05
Postat av: Satu

Sweetie- Ja gör det! Allt är bara bra ska du se, dnt worry, be happy!!!

Love ya!

2010-02-23 @ 23:37:49
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback