Huddinge- Centrum för Foster Medicin

Idag var vi på Ultraljuds kontroll igen. Jag har väntat på denna dag i 2 veckor, eller rättare sagt- 15 dagar.
Jag var inte ett dugg nervös- Förräns läkaren ropade upp oss och vi satt och väntade på att se våra bebisar i TV skärmen. Då slog det mig: "TÄNK OM!?"
Men jag blev snabbt lugnt igen, för det första läkaren sa var: "Det här ser ju helt perfekt ut, bebisarna mår toppen!" Vattennivån har inte ändrats till varken mer eller mindre, så det känns ju superbra.
Allt var som det ska, och en nyhet från förra gången var att nu ligger även TVILLING # 2 med huvudet neråt också! Jag hoppas verkligen att jag slipper kejsarsnitt, men det är ändå bara TVILLING # 1 som bestämmer hur det ska gå... Än så länge ser det superbra ut! Nästa Ultraljud är om 2 veckor igen. Flickorna var hos Puua och Mummu igen, och än en gång hade Nukke ritat i sina egna och Puuas händer....
Jag är så glad att vi fick goda nyheter idag!!!! Nu känns det som att man kan andas ut lite...


Abuelo (Bello) och Abuela kom hem till oss med Emilio idag, dem hade med sig Abuelas berömda egen gjorda pizza, och den är jätte god!!!

Nä, nu tänkte jag ta ett varmt bad, jag har lite ont i ljumskarna och ryggen, så ett varmt bad skulle vara kanon! Efter det ska vi titta på ishockey OS: FINLAND- VITRYSSLAND i vår nya monster stora TV  Heja SUOMI!



Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Skönt och höra att allt e bra med the twins :)

2010-02-18 @ 15:45:47
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Satu

Ja, en lättnad!!!

2010-02-19 @ 16:17:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback