En liten spådam i familjen???


Igårmorse satt vi på soffan när Nukke helt plötsligt säger att Abuelo (=farfar) har ramlat. (Bello ramla)
Vadå?? Jo, hon berättade att Abuelo har ramlat och ont, och så slängde hon sig på soffan och började "Vrää, vrääää!" (gråta alltså)

Hon brukar hitta på en massa konstiga saker, så vi skrattade bara åt henne och tänkte inte mer på det.
- Förrän Andres ringde till Abuelo senare på kvällen och berättade vad Nicole hade sagt.
Dem berättade att han HADE ramlat samma dag och gjort illa sig! Hon hade haft helt rätt!

Vi har en liten spådam i familjen- eller rättare sagt- EN HÄXA (som dom säger)
Så idag ringde dem till oss och bad oss fråga Nicole vad är den rätta lotto-raden för dagen... Hahahaha...

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Haha no kysy onko tää asia totta vai ei? Haha vai onko se ashole:)

2010-02-21 @ 00:54:16
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

Då vet jag vem jag ska ringa när jag behöver lite råd framöver ;) haha... vad lustigt att hon fick för sig det! Hon är nog en liten häxa trots allt ;)



Jadu, med kärleken är det väl inga större förändringar... det kanske kommer till våren ;)



Har ni några namnförslag till de små pojkarna? :)



Kramar!!

2010-02-21 @ 09:54:45
URL: http://malinbergk.com
Postat av: Linda och Melina

Hej cutie!!! Hoppas ni mår bra!

Va häftigt!! Men jag tror att det finns ett speciellt saqmspel mellan vissa människor, stora som små...vet att min man och hans mormor har ett speciellt band och han har känt på sig att nåt är fel med henne, och det har alltid stämt...lite creepy, men samtidigt är det ju så häftigt!!!! Så nu är detbara att ta henne på allvar:)

Puss till er alla! Hoppas vi kan se snart så att tjejerna får leka lite:)

2010-02-21 @ 20:25:27
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback