VANESSA 1 ½ ÅR!

Har ju helt glömt att i söndags, den 26:e blev Vanessa 1 ½ år!!
GRATTIS lilla Ängeln!

 Vi älskar dig!

Häromdagen (från söndag till måndag) ville mina syskonbarn - Emma och Felicia sova över hos oss så Puua kom med dom. Tjejerna tyckte att det var jätte kul  samtidigt som jag tänkte att jag kanske skulle få lite avlastning, men riktigt så blev det inte!  Det var en viss liten dam som gärna ville köra med mig, haha...
Det hölls shower, pjäser och ännu mera shower. Men det var kul!

Vanessa ska visa brorsan att hon har en egen iPhone

He is very impressed!

Vi tog fram spel och började spela. Tjejerna & Puua i ett lag och jag och Andres i ett annat. Gissa vem som vann? Men tjejerna och Puua var jätte duktiga! Fast till slut var det bara Puua och Felicia i ett lag, för Emma tog hand om alla 4 barnen  Såklart hittade Nicole en penna nånstans och ritade lite på soffan istället för pappret hon fick..

Mina tre grabbar!

Sen var det dags för ett kvällsbad, och ALLIHOPA fick plats!

Lite kvällsmys....

The show girls

Dags för en karate show....
B
Bessa var i vägen och fick inte vara med, så hon stod och bråkade med Jultomten och blommorna bredvid min nya lampa som Tomten gav till mig

Dags för dueller! Emma och Felicia mot Nicole och Andresito, det tävlades om vilka som var mest viga... Vilka vann?

Andres med brudarna En trött gäng efter dagens alla aktiviteter...
Och nattningen?
Emma ville sova bredvid Vanessa och Felicia bredvid Nicole, men de gick inte så värst bra...  Vanessa hade jag lagt tidigare under kvällen, men det gick inte för tjejerna kunde inte vara så tysta, så hon kom upp igen. Nu var hon jätte trött och somnade bredvid Emma. Men Nicole ville också ligga bredvid Bessa och Emma som hon brukar, så hon trängde sig dit hon också, så Felicia hade sängen för sig själv. Jag tyckte att det såg för trångt ut för stackars Emma, så jag flyttade bort Nicole ändå. Felicia kom upp hela tiden och klagade över att busiga Nicole drog i hennes näsa hela tiden och skulle klättra på alla... Inte vår lilla Nicole! Hahaha...
Efter en lång stund av fnitter och "Nej Nicole!" så hände detta: Dom sov! Eller, ja... inte riktigt där dem skulle, men ändå... Nicole hade ändå klättrat bort till sin lillasyster, så Emma hade lagt sig hos Felicia istället. Gullungar!

På morgonen åt vi frukost, det lektes, showades och så tog vi en promenad till Handen med Mummu som skulle till banken. Det var fullt med folk överallt! Folk blir som tokiga när det är REA, det gick inte ens att fortsätta in efter BR. Stackars Mummu stod i kö till banken, och så bestämdes det att jag och tjejerna skulle till McDonalds och att jag skulle vänta med att äta tills Mummu kom. Mummu tog grabbarna och jag gick till McDonalds med tjejerna. Vi letade efter platser hur länge som helst, och så satt tjejerna där och väntade medans jag stod i kö i ytterligare 15 minuter.... Dom åt, sen gick vi tillbaka till Mummu. Hon stod i kö i 1 timme 45 minuter! GALET! Det var ingen snack om att vi skulle trängas och sätta oss på McDonalds igen, men Mummu stackarn köade ändå i 10 min till, och köpte hamburgare till oss som vi tog med och åt under vägen hem.

När stora tjejerna hade gått hem tog vi ett bad med våra nya badpennor. Först var allting tveksamt, som "får vi verkligen rita här??" men sen släppte dom loss! Hoppas bara att dom inte tar vilka pennor som helst och ritar med..
Busig?

Jonathan ville också vara med!


Nu är det alltså Onsdag, vi ska klä på grabbarna och gå och handla mat inför nyårsafton.
Sen ska vi hämta hem Vanessa & Nicole som är hos sin moster och leker.
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback