S V A R

Franka om Sjuk?:
Hej!
Har du hunnit testa Buddypoden än? Är så nyfiken på vad du tycker den är och hur den funkar med City Selecten!
Krya på dig!
/Franka - från Familjelivstråden
SVAR: Halloj! Jag har inte vågat prova den ute i snön, men på köpcentrat funkar den! Fästet var lite bökigt att sätta fast, men den är bra!Bild finns här på bloggen ;)

Donna om LUCIA:
Kommer ihåg att det var dig jag lämnade över halsbandet till i kyrkan eftersom jag var Jordbros Lucia året innan =)
SVAR: Ja juste! Nu kommer jag ihåg! =) Hur mår ni?? Hur har julen varit? Vad ska ni hitta på på nyår? Kram!

Kicki: Hej vännen! Vill att du ska veta att det är guld värt att se dina kommentarer! På det viset får jag hänga med i vad som händer hos er också! Puss och kram!

Mamus
om Dan före, dan före doppare dan & Skinkan i ugnen:
Ingen riktig julstämmning när man vet att inte barnbarnen ska vara här, bara en stund på förmiddagen i morgon så det får öppna sina julklappar sen är det bara vi och Patrik&Patti, men de ska vara här i kväll vi ska ha uppe sittar kväll jag ska hålla dom vakna så de är riktigt griniga i morgon ha ha ha ha en riktigt God Jul och många kramar från Mamus Affaj &Mimmi
SVAR: Hej Mamus! :) Hahah.... Barnen skötte sig utmärkt! ;) Hoppas att ni hade en riktigt God jul med massor av god mat, sällskap och såklart paketer! =) Vad ska ni hitta på för skoj till nyår?

Anna med 4prematurer
om
Tröttisar:
Undrar var du köpt den där "vägg-dekorationen" ---"Det bästa vi gjort" ?
SVAR: Halloj! den beställde jag från www.vaggdekor.se ;) Hur mår ni? Hur har julen varit? Hur går det med packningen? Fullt upp? =)


Ni ska veta att era kommentarer gör mig jätte glad!
Jag ser ju att det är massor av folk som läser min blogg, men på det här viset vet jag lite mer om er också.
Alltid kul att någon uppskattar och tar sig tid till att läsa lite om vad som händer i vår vardag :)

Så TACK!


    

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback