Inlägget som försvann

Ja, för flera dagar sen skrev jag ett inlägg som bara försvann, så jag gör ett nytt försök då..

Bessa Enkeli sitter och gungar som vanligt när vi är ute...
Danilos första gång i gungan!!!

Vi åkte och lämnade Danilo & jonathan hos faster Ela i Skogås, och så åkte jag och Andres med tjejerna själv till stan för att äta en lugn och god middag.
Dom var jätte glada att få vara med grabbarna en stund själva, och vi njöt av vår middag på 4.

Mitt hjärta

Jag och Nukke

Det är vädligt kul att leka med matpinnarna

The famous smile is baaaaaack!

Efter middan åkte vi till Ela för att hämta pojkarna, fika och titta på deras små pudelvalpar- helt nyfödda!
Dom var pyttesmå och lät som små möss, Jag försökte övertala mina föräldrar att köpa en valp, min pappa har alltid velat ha en hund, och min mamma oroar sig för för att dom ska tappa hår, men det gör inte pudlarna! Fast man kan vara allergisk mot dem ocksåm vilket min mamma är... har hört att det inte finns några allergi vänliga hundar, tyvärr...  Man får bara prova sig fram, men hur gör man om man blivit kär i en hund och det visar sig att man är allergisk??!

Såhär små är dem!- Här med "mormor" Ela

Nakenhunden Selma ville gosa med Bessa

Nicole var på riktigt bushumör, och älskade att få uppmärksamhet från alla.

Twinsen med Abuelo & Abuela

Glada Jonah med kusinen Melina

Vanessa tror att Abuela har ett godis hängandes i sin halskedja (igen) och försökte äta upp den... Igen.

Melina sopar golvet med en docka...

Danilo busade järnet med Abuelo, han tog hans glasögon, tog tag i hans kinder och hår och grävde in sitt ansikte... Och dreglade ner honom...

I Elas famn blev han lugn..

Melina fixar en fin fläta på Nicole...


Tack att ni såg efter våra Guldklimpar!!!
Måste bara säga att det var tur att  grabbarna hade sina halsband med smycket i där det står deras namn, för ingen av dem kunde skilja dom åt... Hahahaha...

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Haha varför skulle jag inte orka shoppa :P Det kan man väl aldrig inte orka göra?



Jora jag är super nöjd med Iphone...



Det är bra hur ere med ER?



Kram

2010-12-09 @ 18:28:25
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Linda

johoooo, det finns visst allergivänliga hundar!



Min lillebror felix, en av twinsen, är ju siperallergisk och det finns en ras han tål!



2010-12-09 @ 18:35:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback