Fredag förmiddag- Läkarbesök och Hemlig Julklapp...

LÄKARBESÖK:
På fredag morgon hade jag ställt på larmet, och när jag vaknade var jag 100 % säker (trodde jag) att det var natt, för jag hade fått vakna flera gånger under natten och inte sovit mer än kanske 45 min åt gången. Det var helt mörkt ute, men det var dags att gå upp. Nicole och Vanessa satt och fnittrade på soffan, och Andres sov bredvid. Typiskt att dom skulle vakna såhär tidigt, så när Mummu kom och skulle vara barnvakt skrattade hon bara.
Jag och Andres åkte till Huddinge sjukhus för hans läkarbesök. Dom skulle göra magnet röntgen med kontrast, och under undersökningen skulle han hålla andan. Automatiskt höll jag min också, och jag trodde allvarligt att hon hade glömt bort att säga att han får andas igen! Jag pustade ut, men Andres höll kvar, huuur länge som helst!
Men hon hade inte glömt..  Stackars Andres!

HEMLIGA JULKLAPPEN:

Efter undersökningen var klar åkte jag och mitt Hjärta till en affär för att kolla på en julklapp som är till för hela familjen. Vad det är får ni veta sen, men det är något som jag önskat mig sen jag var jätte liten.
Någon som vill försöka sig på en gissning??
Jag längtar tills den kommer! (om ca. 1 vecka) Vi har visst varit väldigt snälla här hemma hela bunten!


När vi kom hem var Puua också "hemma"  så vi hade med oss mat, McDonalds till lunch! :)

Jonah & Nicole

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gissar på ett litet husdjur, en hund eller kanske en kattunge!

2010-12-13 @ 12:22:44
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback