Busungarna på fart igen...

Igår satt jag och ritade med Nicole medans Vanessa och grabbarna sov middag, när jag städade upp så fattades en grön penna... Nicole hade visst hittat den, för på morgonen när vi gick till hennes rum så hade hon ritat
hela sin dörr och byrålådorna...
När jag frågade vem som hade gjort det, så svarade hon: "PUUA." Och så visade hon att Mummu också hade ritat på lådorna. Jahhap.
Hon var jätte glad att hon fick torka bort det, gjorde dansmooves samtidigt... Hahaha....



Och här har vi en kak-tjuv. Andres hade glömt kvar ett kexpaket från gårdagen då vi kollade på film, och jag vet inte hur den hamnade i Danilos händer, men såhär hittade jag honom....
 

Skickar in denna bild också, Bessa har krypit ihop sig med Puua..


Nu ska jag gå och vara lite social, höres senare!

Kommentarer
Postat av: Anna med 4prematurer

oooh!! lol jaa, så de kan hitta på..



Vi som ska flytta är extra nojjiga med att verkligen se till att pennor inte ligger inom barnens räckhåll.. lägenheten är ju inte vår längre så vi måste vara sååå försiktiga!!! hehe!!

2010-12-03 @ 20:56:51
Postat av: albinsmamma.devote.se

Busungar=) Så bra dom där pennorna är som man bara kan torka bort med vatten...Albin har också sånna=)

Allt bra med er? Kram

2010-12-03 @ 22:41:12
Postat av: erika

Vilka underbara ungar du har :-) Kramar

2010-12-03 @ 22:58:12
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback