Wooops.

Jaaa-a... Ni vet ju mitt inlägg igår, om att alla barnen är i sängs och att jag & Andres skulle börja titta på film? Det blev inte som vi hade tänkt oss precis. Nicole började ju ropa på mig, Danilo låg vaken här uppe, och efter ett tag såg det ut såhär uppe hos oss...

Jag gick ner till Nicole när hon inte slutade ropa efter mig, och där satt hon i sin säng, stackaren och hörde att Danilo var vaken där uppe... Jag hade inte hjärta att lämna henne där alldeles ensam, så jag tog med mig henne upp. Hon var jätte glad att få följa med upp, och ännu gladarae när hon såg att vi hade myspys.
Jag undrar vad hon tänker om det... att varje kväll när dem har lagt sig så tar vi fram värsta myspysen och har fest eller något? Så var det ju denna kväll. Vi hade dukat fram räkor, baguetter, melon och lite vin (till Andres) Och så ville Nicole ta fram lite chips, och så la hon sig bredvid brorsan. Efter filmen gick vi alla ner, och hon somnade på en gång. Idag vaknade jag av huvudvärk igen. Jag tror att jag trycker ihop käken när jag sover?

Idag efter middan kom Pua, Mummu, Karo, Peter, Felicia & Dewin på fika. Det känns som att det vare en evighet sen jag träffade syrran, fast vi pratar i telefon varje dag, ibland flera gånger om dagen. Imorgon ska vi försöka ta en promenad och prata en massa goja, hehe...

Pua & Bessa Enkeli

Danilo & Moster Karo tar ett allvarligt snack med varandra, och Danilo berättar i förtroende vad han har gjort idag... te x vägrat sova middag när alla andra skulle sova. Hey, grabben ville bara ha lite mamma pappa-tid för sig själv!
Vi tittar på lite fotboll...

Och som vanligt busar Pua med alla barn... Vanessa kom och försökte skydda Puua hela tiden när Dewin hoppade på honom. Och som vanligt undrar man ju vem som är värst på att busa... barnen, eller det "stora barnet" Puua som triggar alla till bus? Eller, ja... varför ska man ens undra längre? It´s pretty obvious?
Lite lek...

Närmare kvällen var det dags för ett skumbad med Pappa. Dem fick varsin cocos-topp att mumsa på...

Såhär ser läget ut just i detta nu hemma hos oss. Nicole ville lägga sig i vår säng och vakta grabbarna som sover i spjälsängen bredvid. Men nyss när jag gick ner så möttes jag av denna syn. Hon ligger där och läser min bok och tittar på tecknat! Jag tänkte att hon kan somna där, och sen bär jag henne till sin egen säng... vi får se hur det slutar...

Idag var Andres på Willys och handlade 2 plattor med Power Kings energydrink, yammmiii! Dom är jätte goda och mycket billigare än Redbull, men minst lika goda! Har ni testat dem?


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jepp ja e beroende av de..:/

2010-08-30 @ 07:51:06
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback