Va roligt sällskap......

Fredagen den 13:e idag... Vad tror ni egentligen om den dagen? Är den mer otursdrabbad än alla andra dagar? För mig är denna dag lite läskigare...Så vad passar bäst på denna kväll om inte en skräckfilm?? Efter att vi vart hos Pua igen så åkte vi till Handen för att hyra några filmer. Väl hemma blev det bad och kvällssnacks för alla barnen, och sen läggdags. Lite senare än planerat, men det gör inget. Jag fick lite utskällning att jag uppdaterar bloggen lite segt, så jag ska bli bättre på det! =) Jag tänkte inte skriva något ikväll, men för den sakens skull skriver jag några rader. Förresten så är det väldigt kul att se på skräckfilm med Andres, han somnade 10 minuter in i filmen... där fick jag ligga på soffan i mörkret alldeles själv och se på skräck, på fredagen den 13:e !!!! Fast jag gömde ju mig under filten när det hände grejer. Call me a chicken, men jag måste sova inatt också! Annars får jag för mig att jag hör en massa läskiga saker... Nåja.. Vi får se hur natten går.. Det roligaste var att det var HAN som ville se på skräck för att skrämma mig, och så somnar han... (Tack hjärtat...) Jag ska skriva mera imorgon och lägga in bilder, nu går det inte för jag skriver från mobilen. Höres imorgon allihopa! "Scrare you later"! ;) Hahhaa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in !

2010-08-14 @ 07:45:25
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha känner igen mig. Peter lovade och kolla på skräck film med mig men somnade efter 45 minuter...!

2010-08-14 @ 08:50:02
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback