Tänk va roligt man kan ha med fällda träd... :)

I måndags innan vi gick till Mummu & Pua stannade vi till vid Valla puben och köpte med oss pizza hem till dem.
Mmmm, maaaat!

När vi kom fram såg vi att kommunen hade fällt ner en massa träd på deras bakgård. Mitt i stigen och lekplatsen låg dessa 2 stora träd. Självklart skulle vi utforska dem lite och klättra!

Syrran provar på lite...

Pua leker Tarzan!

Bessa ville såklart klättra efter honom...

Nicole vågade bara sitta längst ner, hon var upptagen med annat skoj istället :)

T ex att plcoka lite vinbär och leka med en jordgubbs mössa som hon hittade i Mummus låda...

Jonathan är glad att Mummu har kommit hem från Finland, han har nog saknat att sitta i hennes famn och få formassage??

Såklart hann grabbarna i a-laget i boule spela några matcher också.. innan min syster myror i brallan och drog hem. Hihi...

Emma tar så bra hand om Vanessa... Här är dem ute och promenerar med dockorna.

Sen kom vi på att ha en tävling om vem som kan gå igenom trädet snabbast. Felicia, Emma och jag tävlade.
Felicias resultat blev 30 sekunder.

Emma tog 34 sekunder på sig...

Och jag vann med 20 SEKUNDER! Wohooo! :)
Konstiga grejer man hittar på, men roligt var det!


Ojdå, jag verkar ligga efter med skrivningen varje gång...
Nu ska vi iaf börja titta på film "Sicilian girl", så mer hinner jag inte skriva just nu.
Imorgon ska vi på ett viktigt möte... ;)
Hörs mer imorn!
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Tanna

Vad roligt ni verkar ha varje dag ! :))

Kram

2010-08-19 @ 08:09:40
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej Satu! Vi pratade på familjeliv då jag har fått alla mina tre flickor prematurt, Shit så stora Jonathan och Danilo är vad väger dom?? Skulle du inte kunna lägga upp bilder på eran lägenhet är lite nyfiken :-) Mvh Monica.

2010-08-19 @ 09:28:38
URL: http://monica-karlsson.blogspot.com
Postat av: Erica

Njuter av att gå in och läsa på din fina blogg. Ni har ett sånt härligt liv. Vore så kul att träffa dig någon gång. Hoppas vi får chansen att göra det någongång. Ifall ni blir sugen på att åka på semester norrut, så är ni alltid välkomna till oss här! Vore ju super kul. kramar

2010-08-19 @ 13:07:18
URL: http://lillaica.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback