PUAs födelsedag

I lördags fyllde min käre pappa år, och såklart var vi där och firade honom! Han bjöd oss på mat, vilket han sällan lagar själv, jag förstår inte varför för den var jätte, jätte god!( Kiitos Pua) Och så fick vi tårta också. Vilken lyx!

Grabbarna Gonzalez på väg till Pua med sina nya AIK jackor som pappa köpt till dem...

(Happy now, Linda??)

Pua fick ett äppelträd av Karo & Peter
 Jag vet några som kommer att vara där och palla när det börjar växa äpplen...
Maten var som sagt jätte god!

Svägerskan Anna, syster Karolina, jag & Danilo

Grabbarna spelar Boule... Dom spleade om och om igen. Och igen. Jag tror att dom skulle spela tills Peter för en gångs skull skulle vinna- but it never happened. Så de spelade och spelade... och spelade.

Sebastian läser en bok för Danilo

Medans brorsan Jonathan tar ett snack med Mummu...

Moster Karo med Prinsarna

Eftersom Pua och resten av grabbarna spelade boule så länge så blev Bessa uttråkad av att Pua inte lekte med henne, så hon ropade på honom tills han var tvungen att komma och hämta henne... Han orkade inte hålla henne, så syrran hämtade pojkarnas bärsele och satte Bessa i den, så hon hängde med och var nöjd! .
Sen ville "Jag också!!" sitta i bärselen, så Mummu fick gå runt med Nicole också en stund...Kanske liiiite för stor va?
Efter många Bacardi-Cola som Pua bar ut till grabbarna medans de spelade boule (man blir ju faktiskt törstig!?) så blev grabbarna allt mer "Merilä" eller rättare sagt- PETER. Plötsligt var han dygnrak och gigglade och fnittrade och asgarvade för sig själv och hade hur kul som helst.
Vi hade jätte kul, men Peter verkade ha mycket roligare för han slutade aldrig skratta...

Fast när de gick hem var det inte lika roligt... if you know what i mean....
När boule matcherna var lut och alla andra hade vunnit förutom just Peter så tyckte Bessa att det var dags att ta sin pappa på en kort promenad. De gick hand i hand, hon fick visa vägen, och hon tyktes veta precis vart hon skulle....

Hon gick raka vägen till kiosken utan vägledning!

GRATTIS ÄN EN GÅNG PUA, OCH TACK MUMMU & PUA FÖR ALLT!

Kommentarer
Postat av: Linda

YES!!!!

Nu är jag nöjd:)

Ha hahahah!!!

SAUPERFINA JACKOR!!! U GO ANDRÉS!!!!



tihihitrhihiih

2010-08-04 @ 20:24:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback