FELICIA 8 ÅR!

Igår fyllde min systers dotter Felicia 8 år, så vi firade henne hos Mummu & Pua hela gänget.
Såhär glad är Nicole över att gå på Fellus kalas!

Dewin var dagens fotograf och fotade allt möjligt som närbilder på tår, skor, bollar, hinkar... ja...allt.
Här kollar han på sina verk innan han blir avbruten av mamarazzi... Me!

Danilo tar ett snack med morbror Stefan. Eller tvärtom?
Födelsedagsbarnet Felicia

Emma, Felicia & Vanessa

Efter tårta och lek var det dags för våra show-tjejer (Emma & Felicia) att inta "scenen" medans grabbarna spelade boule. Dom sjöng och dansade. Helt plötsligt började tårarna bara brinna bakom ögonlocken när jag tittade på dem. Tiden har rusat iväg så fort... jag kommer ihåg när dem föddes och nu är dem redan 8 år och spexar och är så stora... Snart är mina egna tjejer sådär stora... *buhuuu*
Jonathan myser med moster Karo och lyssnar på showen...

Felicia kör en solo-låt på spanska...

Jag, Felicia och Karo

8-åringarna Emma & Felicia

Vår alldeles egen docka, Nicole

Onneksi olkoon Felicia, muista että rakastan sua nyt ja aina!
RAKASTAN!
PUSU BESO

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback