Vi ska flytta till familjevården idag!

Vi skulle ha flyttat igår när vi kom tillbaka till pojkarna, men det rummet blev upptaget igen (akut), så dom trodde att vi ska flytta efter helgen.
Men idag efter läkarnas rond, så sa dem att det finns ett rum ledigt som vi kan få flytta till idag eftermiddag.
It´s moooooving day!
Så nu har jag packat ner alla mina grejer (Ja, nästan iaf...) Sen är det bara att vänta.

KRÄKSTUGA
Jag tror inte att Andres ska komma med flickorna idag... Vanessa kräktes imorse igen... Stackars liten!
Så himla synd att jag inte kan vara där och ta hand om henne nu när hon är sjuk och allt...
Men Andres är där och jag vet att han tar så bra hand om dom.
Nicole kräktes också- men det var bara för att hon stod så nära Bessa när hon kräktes så hon fick kvälvningar och började hulka, Andres bad henne gå bort, men- TO LATE. Nicole spydde ner Vanessa som i sin tur spydde ner Andres...
Det var kräkstuga där idag.


Jätte tråkigt! Hoppas att dom blir friska snart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej.



Härligt att läsa att du valde att åka hem, tråkigt dock att flickorna blivit sjuka:-(. Bra att ni har kommit ett steg närmare hemgång genom att få flytta till familjevården idag, det innebär ju att du inom en snar framtid är hemma med dina små tjejer å Andres å ni är den där familjen som man längtar efter att bli:-).

Vi har kommit fram till att pojkarna ska få heta Alex och Måns, Alex hängde med ända sen vi väntade Nova (jag trodde då att jag väntade en Alex;-)).

Jag bor i Jämtlands län, i en liten by som heter Backe (ute på vischan)... har kusiner i Stockholm och Täby så jag brukar vara där å hälsa på emellanåt.

Hoppas du mår bra?



Kraaam

2010-04-18 @ 12:13:56
URL: http://novismamma.bloggagratis.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback