VÄLKOMNA TILL VÄRLDEN!

VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN VÅRA SMÅ UNDERBARA TVILLING POJKAR!!!!!
 NI ÄR HÖGT ÄLSKADE!




Sov så gott nu på er FÖRSTA natt utanför magen!!!
Mamma finns här för er!


Det känns jobbigt att inte få ha dem här, men dem är i goda händer.
Oc det som känns så bra är att dom har varandra! dom slipper ligga där alldeles ensamna, nu har dem brorsan alldeles tätt intill som trygghet.

Jag ska ocksä försöka sova nu...
Skönt att ha ett eget rum, här är det lungt och skönt, till skilland från förra natten.. som jag skrev- tjejen jag delade rum med snarkade 10 gånger värre än Andres! Och ni skulle bara höra hur Andres låter ibland...
Och när inte hon snarkade så hördes kvinnorna i salarna bredvid skrika som stuckna grisar när dem höll på att föda. inte en så väldigt skön natt det där...
Jag ska förresten skriva min förlossnings berättelse imorgon också, om ni orkar läsa

Natti, Natti!
Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: sara

Stort grattis till er å era små killar:-). Skönt att höra att det verkar gått bra. såg i tvillingtråden på familjeliv att det var på g. sköt om er. /Sara

2010-04-09 @ 06:55:19
URL: http://novismamma.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Stort Stort Grattis till er! Blir helt rörd av att läsa allt!! =) //Emma (Emmpis) på fl. Bf 30 maj ;)

2010-04-09 @ 12:19:22
URL: http://lowesmammas.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback