Vågar jag somna?

Japp, det är andra natten på sjukhuset, men sååå mycket har ju hänt!
Vågar jag somna nu?
Har dem bra koll på mina ögonstenar där ute på andra sidan korridoren?
Domskulle komma in hit och väcka mig om något skulle hända. Jag hoppas verkligen att dom INTE kommer.......  Jag vill ju att bebisarna ska må bra och att vi bara får goda nyheter och goda framsteg för var dag som går.
Hoppas att dom slipper sina CPAP snart (skumt namn, i know...)- det är någon liten andningstub som hjälper dem lite med syresättningen. Men dom andas ju själva, detta hjälper till att utveckla deras lungor lite vidare.

Det finns 3 steg för bebisarna tills dom har nått sitt mål:

1- Att kunna andas själva.
2- Att kunna äta (sugreflex) och öka i vikt.
3- Att kunna hålla värmen.

Alla de tre sakerna ska dom kunna för att få komma hem. Alla de tre sakerna behöver dom hjälp med nu.

JAG LOVAR ATT SÄTTA IN BILDER IMORGON!
Jag har fått kamera sladden från Andres, men jag har inte hunnit överföra bilderna bara.

P.S GRATTIS till en av mina bästa kompisar, HEIDI SOM FYLLER 27 ÅR IDAG!!!!
Samma dag som våra prinsar föddes!!!

P.S 2- LYCKA TILL PÅ UPPKÖRNINGEN IMORGON JOPO!
You can do it!!!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback