Gårdagens besökare

Hej!
Ledsen att jag inte skrev igår, hade sånt huvudvärk igen att jag inte kunde ens hålla ögonen öppna.
Det gjorde jätte ont bara det var lite ljus i rummet. Men nu mår jag bättre, så jag tänkte lägga in lite bilder från gårdagen! Fick en massa besök igår- eller rättare sagt- POJKARNA fick en massa besökare igår.
Tråkigt att det bara var genom glaset, men dom har träffats åtminstone.

Först kom min mamma och pappa. (Eller allra först kom ju Andres med flickorna) 
Pappa "Puua" filmade träffen med Gonzalez tvillingarna och Mummu var tårögd igen. =)
Hon hade med sig en stor påse fullt med kläder till pojkarna!
(Jag lägger in bilder på kläderna också...) Tänk att Mamma alltid tänker på våra flickor och pojkar när hon är ute och shoppar  Dessa kläder har hon handlar under graviditetens gång, därför var dem flesta i storlek 50 och uppåt, vem hade kunnat ana att dom kom såhär tidigt?  Men en dag kommer dom komma in i dem, och växa ut lika snabbt. TACK MAMMA!!!

FÖRSTA TRÄFFEN!

Detta var vad dem fick se genom glaset... Gullungar

Nukke & Mummu

Mammas lilla tjej!

Vanessa kör bil! (Fast mest kan hon backa...)
Medans vi lekte en lång stund i lekrummet så märkte vi hur tyst Puua har varit.
Vart har han tagit vägen egentligen, och vad pysslar han med?
 
Till slut hittade vi honom bakom en låda med lego, och han ville inte bli störd!


Mummu & Puua tog med sig två trötta tjejer med sig hem när dem åkte, men först tog dem en sväng förbi McDonalds. Nicole vill alltid så gärna ha " & Companie" (fast hon menar Happy Meal). Andres stannade kvar lite med mig, och sen åkte han iväg och handlade mat till oss också. (Vet inte om dem hade tänkt sig att man ska svälta när man inte får gå nånstans utan pojkarna och man är själv?) Men som tur är så har jag Andres!

Här gosar vi med varsin bebis i famnen efter matningen.
KLÄDER FRÅN MUMMU!
I påsen fanns en massa bodys, byxor, strumpor, två mössor....

2 Overaller....

OCH 2 mjuka filtar!


Tusen miljoner tack som alltid tänker på oss, och att du och Puua alltid täller upp och fins där för oss.

Här har mamma pussat för mycket på lilla Danilo, därför rullar han upp
sin lilla läpp och börjar gråta en skvätt...


Senare kom Patrik, Patricia & Felicia och hälsade på också  
Dom ville se oss alla innan dom åker till Grekland i 2 veckor.
Felicia kramade mig hårt och länge, jag har saknat henne, jag har ju inte sett henne på över 2 veckor!
Hon gav mig detta:

Aint that cute???

Andres visar stolt upp sina tvilling pojkar

Än en gång fick vi oss ett gott skratt när vi jämförde nappar
Dom hade med sig presenter till pojkarna från Mamus & Jarmo också:
TUSEN TACK "MAMUS" & "AFFAJ" JARMO!!!
Pojkarna tackar också :)

Dom kom ihåg mig också- så dom hade med sig havrebollar!!!
Aaw, va gulligt! Jag älskar havrebollar, det ska bli så gott att mumsa i sig några när jag har "fredagsmys" här, hehe... Synd att inte grabbarna vill ha några, even more 4 me

Danilo ser lite sugen ut, men han är för liten för havrebollar...

Kommentarer
Postat av: ☆ ☆ ☆Emma☆ ☆ ☆

man blir ju tårögd av din blogg de e ju såå söta de små pojkarna , vilka kämpar!



va söt liten napp :P

2010-04-24 @ 00:08:48
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback