Onsdagen.....

 Danilos pytte lilla hand

 "Los Monos Juntos"

Idag kom Andres hit själv, tjejerna fick vara hemma hos mina föräldrar och leka lite och slippa sjukhus korridorerna. Jag & Andres åt lunch ihop, och då insåg vi hur länge sen det var när bara han och jag satt och åt tillsammans.
Det har vi nog inte gjort sen Nicole föddes. Eller jo- en gång när vi firade vår första bröllopsdag...?
Men det var super mysigt!

Sen åkte vi till Babyland för att köpa mössor till guldklimparna, och hittade även dessa bodys i storlek 38.
Mössorna är storlek 33, och dem är för t om för stora...
  
När vi var på väg ut så såg vi dessa rattar till barnvagnen.
Som jag har letat efter dom!
Så vi köpte dom till Nicole & Vanessas nya vagn, så har dem något att leka med under våra promenader.
Förut köpte vi en Bellino ratt till dom, men den kan man ju inte fäsat fast i en syskonvagn....


Ratten som bara ligger hemma i skåpet....
Bellino Ratt till vagn Tuta Radio Ljud
Sen kom mina föräldrar till sjukhuset för en fika med tjejerna så att jag kunde träffa dem idag.
Vi fikade och sjöng lite, sen var det redan dags för dem att gå. Jag följde med dem till bilen, och så visade vi deras presenter till dem.
Dom blev jätte glada!

Tills det var dags för dem att åka hem- utan mig. Men det gick nog fort över?


Nu är det dags för grabbarna att få nya torra blöjor och lite mat i sig, så dom blir stora och starka!


Kommentarer
Postat av: Erica

Å va lika dom är Alva när hon var liten.. dom ser ut som små dockor. VI har sytt upp en liten docka som vägde precis som Alva gjorde när hon var liten och klätt dockan med hennes första kläder i str 38. Fina rattar till tjejerna! kramar

2010-04-14 @ 19:12:17
URL: http://web.me.com/kercoff
Postat av: Linn

Hej, allt fungerar jätte bra, nej vi åkte inte hem med sond för att jag inte ville det. kände mig osäker så vi stannade tills dom inte behövde den mer. när vi åkte hem skulle flickorna ha varit 38+5. vi har inte hunnit tänka på fler barn än men jag tror nog att det kan bli fler :) Fina killar du har. hur mycket vägde dom och hur lång var dom när dom föddes och hur mycket har dom växt? är dom en vecka nu? Kram Linn

2010-04-14 @ 21:02:33
URL: http://dubbellycka.blogspot.com
Postat av: Erica

Klart du får "sno" den ideén :-D. Jag har hittat mönstret på en sida. Man kan beställa färdiga dockor, men de är dyrare. Min mamma har sytt en till Alva efter ett mönster som man special beställer.



http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=8889&grp=266277



Om du orkar gå in på bloggen som är på Alvas hemsida, så gå ner till första början, i arkivet.. där har jag skrivit från sjukhuset första tiden. Kanske känner du igen dig och kan få stöd i känslor du känner. Tänker på dig! kramar

2010-04-14 @ 21:16:22
URL: http://web.me.com/kercoff
Postat av: Karolina Nordling

Ihania kuvia taas. kiva kun löysitte noi ratit jöpököille..

2010-04-15 @ 09:05:46
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback