"Trollskogen"

Idag var en trevlig dag med familjen. När man tittade ut genom fönstret på morgonen så var det regnigt och mulet, men framåt dagen ljusnade det till, solen tittade fram och jag gick ut i den friska luften för första gången sen i onsdags. Efter att Andres varit inne och matat och myst med pojkarna och jag var ute med tjejerna så åkte vi iväg på lunch. Det blev pizza- SUPERSTOR pizza på Robbans. Mmm, va gott det var!

Sedan kom vi tillbaka hit, gav pojkarna mat och det var tänkt att tjejerna skulle sova i vagnen en stund, men Nicole kunde inte. Vanessa sov en stund, medans jag gick in och matade pojkarna.
När allt var klart åkte vi hiss ner till plan 4, och där finns en utgång till en stor lekplats för barnen.
Ett jätte härligt ställe med gunga, sandlåda, ruchkana och en "trollstig". Det är en liten stig in i skogen, där man kan upptäcka alla möjliga roliga saker. Verkligen jätte mysigt att gå där! Och skönt att komma ut i den friska luften.

Pappa & Vanessa myser i gungan 

Titta! Våren är verkligen här!

Vi hittade Dinosaurie ägg inne i skogen....

Och en troll med en jätte, jätte lång svans som man kunde följa efter,
och i svansens slut hittade vi en skattkista!

Bessa & Pappa gräver med grävskopan

Nukke gillade att rida på den blåa hästen mest!
Och leka Pippi  och sjunga "Sjörövar Fabbe farfarsfar...."
(Ur hennes absoluta favorit film)


En riktigt skön dag. Och den gick fort!
Nukke var ledsen idag när dom åkte hem igen, men det var nog mest av trötthet, för hon somnade som en stock när dom satte sig i bilen

Imorgon är en ny dag, och då får jag se mitt stora hjärta och mina prinsessor igen!
Snart är det dags för tvillingarnas nattmål   (kl. 22.00)
Nu ska jag ringa till min kärlek och höra hur han har det.
Jag älskar honom sååå otroligt mycket och saknar honom enormt mycket!
Jag undrar om han vet hur mycket jag verkligen älskar honom? Och hur stolt jag är som har honom?
Han är helt underbar...
 Andres- JAG ÄLSKAR DIG!
Jag är jätte stolt att ha dig som min man, och du är den bästa pappa jag nånsin sett, våra barn kunde inte ha en bättre Pappa än du, dom kan skatta sig lyckliga som har dig!
BESOS!

Kommentarer
Postat av: Taru

Va skönt att du får träffa Andres & Tjejerna varje dag :-) Så ni inte saknar varandra allt för mycket.

Fast det gör ni ju säkert i allafall :-)

Vet precis vilken lekpark du skrivit om. Och visst är den stor och mysig. Perfekt för tjejerna.

När Julia var liten & sjuk blev vi inlagda på Huddinge & vi hade vårt rum med fönstret mot lekparken. Jättebra för att sjuka barn & dom som

kommer och hälsar på :-)

Kram till er!

2010-04-11 @ 22:15:21
Postat av: Karolina Nordling

Vilken mysig lekplats...pusu Beso

2010-04-12 @ 08:19:51
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback