Snart dags för kvällsmaten

Alldeles snart ska jag gå och byta blöja och ge mina herrar lite mat.

Jag pratade precis med Andres som sa att syrran och hennes pojkvän Peter vart och hälsat på en snabbis. Då hade Nicole gått och lagt sig precis, men när hon hörde min systers röst så trodde hon att det var jag, så det vara
bara att hämta upp denna nyfikna lilla Docka.
Hon blev nog lika glad över att det var syrran som kom.
Jag pratade lite i telefon med henne också, då frågade jag Karo vart och hälsat på henne,
hon svarade glatt: "OKEJ, OCH PETER-ASSHOLE!"

Hahaha....

Så hon var iaf glad när vi la på luren. Känns bra det...
Nähep, nu går jag!
Heippa...


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha ja jag hörde henne när vi kom.. sen hörde jag "vem e de? mamma? Nej, sen fick hon komma upp och busa & gosa lite...

2010-04-14 @ 22:14:46
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback