Ny neonatal avdelning

Snart kommer mitt stora hjärta Andres med våra prinsesor!
Jag längtar!
Jag längtar efter övrig familj också såklart, men dom klarar sig nog utan mig "liiite" bättre??... Hahaha
Jag bli väldigt spännande att presentera våra små gossar till dem, när det är dags. Men det kommer inte att hända på flera veckor, tyvärr...

Denna neonata avdelning är väldigt ny. Den har bara funnits i 1 månad. Här vi ligger är det intensiv vård, så inga andra anhöriga får komma in, förutom just mamman och pappan. Man kan inte ens se dessa små liven bakom något glas fönster eller liknande (som man ser på film), utan här är det stängt.

Jag kan ta några bilder härifrån, så kanske ni förstår bättre varför det är helt omöjligt, och så får ni se mitt "hem" för de närmaste veckorna.



Kommentarer
Postat av: Kicki

Va bra att dom öppnat en ny och satsat på neonatalvården! Då är det ju inte den avdelning som vi låg på men den liknar väl antagligen den skulle jag tro... Dom flesta barnmorskor där var jättebra tyckte jag, fast vi var ju bara där två dygn så jag hann ju inte träffa så många...

Sköt om er!

2010-04-11 @ 13:03:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback