No more sad goodbyes. Vår sista natt på sjukhuset...

Och så var ÄNTLIGEN vår sista kväll här på sjukhuset kommen.
Imorgon vid denna tid är jag hemma och myser med min familj. HELA min familj.
Imorgon är en väldigt stor dag för Danilo & Jonathan också... Dem ska få gå ut för första gången i sitt liv, åka i pappas BMW, och komma HEM, träffa systrarna Nicole & Vanessa. Ska bli sååå spännande!!!

Jag vet inte varför men på något sätt är jag nervös inför morgondagen.
Inte för att ta hem pojkarna, utan att "jag ska få åka hem"... Har väntat så länge (3 veckor) på denna dag att jag börjar få fjärilar i magen. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN komma tillbaka hem till mina Prinsessor, få krama och pussa på dem hur mycket som helst och ALDRIG, ALDRIG LÄMNA DEM IGEN.
Jag får bada med dem, (Woohoooo!) Natta dem, och vara där när dom vaknar på morgonen leka med dem... bara vara med dem. Och jag får äntligen sova i min egen säng med min man alldeles bredvid mig, och våra små mirakel pojkar i deras nya säng, bredvid vår. Vi blir en hel familj imorgon.
Åhh va jag längtar... Nu är det inte långt kvar...
Ska försöka sova såfort pojkarna ätit vid tio, så att morgondagen kommer fortare. Packa ska jag också göra!
Jag ska få komma hem! Helst skule jag vilja springa hem nu, så att flickorna VET att mamma kommer...
Men imorgon så....



Dem ska vara hemma hos Mummu & Puua medans Andres kommer och hämtar oss. Sen hämtar vi dem därifrån tillsammans. Och åker HEM.

Nomore sad goodbyes.


Jag glömde ju lägga in bilder från kusinträffen som var i fredags
(jag var inte med, men syrran skickade dessa bilder till mig)
Från vänster: Min bror Stefu, syster Karo, och på andra sidan bordet sitter våra kusiner: Sofia, Nadja, Nikolai & Sebastian

Sebastian & Peter

Nadja, Sofia & Karo

Sofia & Nadja


Nu ska jag fixa iordning mig för natten och titta på Svenska Hollywood fruar!
Vi hörs imorgon! Då åker vi heeeeeeeem!



KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh va sött :) bilden me handen & fingret!



ja förstår du e nervös men allt kommer gå bra!

2010-04-26 @ 21:51:54
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback