Kvällsmys med mamma

Igårkväll ville jag ha båda mina grabbar hos mig innan det var sovdags, och det var såå mysigt att få sitta med dem båda! Jag kunde nästan inte sluta skratta, två likadana bebisar på min kudde!
Och så fick dem träffa varandra igen, första gången sen Jonathan lades in i kuvös!

Här sondmatar jag mina guldklimpar

Jonathan & Danilo- tillsammans

Grabbarna med mamma =)

Gosiga pojkar

Pssst.... Brorsan? Är du vaken?

Jonathan ler lite åt sin bror


Haha, jätte söta mössor va??
Det är såna varje tuff grabb har nuförtiden!  (stackarna....) Hehe...

Alla här har skrattat och varit förundrade över hur STORA deras händer är, och sa att dom måste ha fått det från sin pappa. Dom kommer att bli stora grabbar en dag!!!

Jonathan

Danilo


Nu är det dags för en dusch och sen ska pojkarna få mat! Chao så länge!

Kommentarer
Postat av: Erica

Å va underbara dom se ut vännen! Grattis till dina guldklimpar. De där situationerna känner jag igen mycket ;-) sondmatning.. och dom supersöta napparna. Vi har sparat blöja och napp och ekg elektroder från Alva och satt in i ett album. Kramar

2010-04-13 @ 13:10:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nåå så söta dom är, och så små. Två små kämpar! :)

2010-04-13 @ 19:20:17
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Tessan

Vilka fina killar du har! Vet precis vad du går igenom, har själv två pojkar som kom i vecka 28! Du verkar klara det hela jättebra! Kram på dig och pojkarna!

2010-04-13 @ 20:41:50
URL: http://luddeowille.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Men så mysigt=) Så söta dom är!! En sån där lila napp fick Albin när han var i E-tuna...tyvärr åt våran katt upp den men jag har sparat en liten bit iaf=) Har dom någon över så får du gärna skicka ner en=) =) Kram

2010-04-13 @ 21:10:15
URL: http://albinsmamma.bloggsida.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback