Suojelusenkeli (Skyddsängel)

Här kommer en låt som inte lämnar ett öga torrt-
(om man kan finska alltså, hehe...)
Det handlar om en pappa som sjunger om en bild han har på två små barn som vandrar genom en farlig bro, dom hotas av skogens djup och mörker, samt strömmen av det mörka vattnet, men det är ingen fara- dom skyddas av en ängel med vita vingar...

Han sjunger låten till sina små barn, om hur mycket han älskar dem och uppskattar dagens lekar, att dem snart blir stora och ska rusa ut mot den vida världen, vad dom kommer att se och uppleva och hur han önskar att dem hade en likadan skyddsängel vid sin sida.

"Gör det du vill, men gör aldrig illa din själ, för den smärtan kan inte pappa ta bort, hur han än försöker blåsa..."

Det är en väldigt rörande låt och ingen har ett öga torrt som lyssnar på den. Jätte fin låt. Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Erica

Hon har fortsatt kräkas idag :-(. Allt hon får i sig kommer upp. Vi har inte smittats.. ännu.



Vi har beslutat att sluta på dagis, jag klarar inte av att ha henne där och det är för många barn där, dom hinner inte ta hand om henne bättre än jag.. och sen tar det förlång tid att gå till dagis för mig. Så det får bli så.. usch... nu ska jag ta hand om lilla kräkis. kramar

2010-04-03 @ 15:49:59
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: karolina

joo se on tosi ihana laulu... snyft...

2010-04-04 @ 14:25:26
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback