Idag ska vi prata och planera med läkaren =)

Idag, vid 13-tiden ska vi ha planeringsprat med läkaren. Då ska vi gå igenom hur den närmsta framtiden ser ut, jag kanske kan få komma hem en natt snart och vara med Andres & flickorna =)
Men vi får se vad hon säger!
Snart kommer Andres med tjejerna och hälsar på, ska bli skönt att få pussa och krama dem igen.

Jag har precis matat och bytt blöja på pojkarna. Danilo fick nappflaska i min famn, medans Jonathan fck sin mat via sonden. Nästa pass är det hans tur att få komma upp i famnen och prova på nappflaskan. Mina små guldklimpar... :)

Min kontaktperson Suzanne tyckte att jag kunde söka jobb här sen när barnen är stora, hon tyckte att jag är så duktig med att sköta sonden och fylla på vatten till kuvösen och med alla sladdar hit och dit.

Jonathan kämpar på med sin värme, så nu har dem sänkt tempen i kuvösen, snart är han bredvid sin "store" bror!

Nu ska jag börja promenera ner till cafeterian och möta upp Andres, Nukke & Bessa!

HA EN BRA DAG ALLIHOPA!

Kommentarer
Postat av: karolina Nordling

Va skönt att få veta lite vad som ska hända, pussa the twins..

2010-04-13 @ 14:17:42
URL: http://www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback