Hon hör allt.... Det hon vill höra i allafall.

Nicole upprepar verkligen ALLT hon hör. Ibland glömmer man att hon snappar upp allt hon hör.
Även de mindre bra...

Jag frågar Andres:
-"Ska vi gå och tippa?"
-"Jag också Pippa, jag också pippa!!!"
-"Nähe du, det får du vänta med i minst 30 år!" säger Andres.



-"Kom Nicole, nu går vi."
-"Nej tack, Mamma"

(Hon är ju iaf hövlig)

-"ASSHOLE!!!" och så pekar hon med sitt långfinger.
-"Vad sa du? Vem är asshole?"
-"DIN!"
(Kaxig? Neee, inte vår lilla docka!)

-"Uggly! Tjockis!"
Det är något ganska så nytt som hennes storebror Micael har lärt henne...
Nukke tycker att det är hur roligt som helst...


Jag ska nog inte ens skriva de värsta svordomen hon har lärt sig från sin pappa när
han spelar poker och blir arg....
 

Sen försöker man att vara allvarlig när man hör såna grejer och säga att så säger man inte, men hur lätt är det när alla andra brister ut i skratt, då är det ju ännu roligare att säga fula ord...

Nu har hon börjat med att säga: "VAD E´DE?" till allt.
Hon är en riktig papegoja och hur duktig på att prata som helst!


Nu ska jag jobba med tjejernas bok igen, få se om jag lyckas bättre med att få in inläggen
från mobilen till datorn!!!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha jag också pippa... hahaa

2010-04-05 @ 10:44:04
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Melina

Hahahah va gullig nicole är :)

2010-04-05 @ 12:27:10
URL: http://meelajna.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback