Hemsjukvård

Hejhej!

Detta inlägg får vara kort, tjejerna vaknar nog närsom helst, och så ska pojkarna få mat.
Ikväll tänds brasan, hoppas att det inte är alldeles för kallt ute så att man kan gå ut och titta på den..
Jag tror att Nukke & Bessa skulle tycka om att se den stora elden.

Ska ni till brasan ikväll?

Idag var hemsjukvården på besök hos oss. Dom vägde bara pojkarna, som har vuxit toppenbra!
(Nu kommer jag inte ihåg exakta vikten, men Danilo väger över 2 kg nu, och Jonathan 1800g nånting.
 Stora pojkar nu!
Nästa besök blir på måndag.
Jag måste bara få säga att pojkarna är super duktiga på att dricka från nappflaskan!!!
Dem dricker hela flaskan, flera gånger om dygnet  och jag är såklart jätte stolt!
Vi ska fortsätta med matningen som vi gjort, iaf över helgen, sen ska vi se hur vi ändrar det.
Hoppas, hoppas att pojkarna kan klara av att äta ALLTING själva nart och allt fortsätter gå bra, för då blir dem av med sonden snabbt!
Duktiga grabbar vi har här hemma, eller??

Jag tänkte faktiskt gå ut till gården med barnen när pojkarna har fått mat och flickorna vaknat.
ENSAM med alla 4 för första gången!
Hur ska det gå....
(skriver om det sen)

Igår var Andres gamla vaktkompis, Jonas här för en fika. Han kom med kläder till alla 4 barnen. Jätte gulligt!
Jonas- om du läser detta: TACK SÅ MYCKET FÖR ALLT!
Jag lägger in bilder senare, för dom är i den andra datan.

Nu ska jag gå och värma pojkarnas mjölk, ha en trevlig kväll!
Chaooo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Jag håller på att skolas in till undersköterska på neonatalen och jag hann vara hos er o pojkarna två dagar när de låg inne på iva-salen. Nu var jag där igår och jobbade och hörde att ni fått gå hem :D! Grattis!! Jag såg din lapp om bloggen så jag var bara tvungen att gå in o titta på pojkarna. Vad stora o fina de är!! Jättekul!

2010-04-30 @ 18:45:13
Postat av: camilla

TREVLIG VALBORG!!!

hoppas ni får en trevlig kväll.

mvh camilla

2010-04-30 @ 19:50:40
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se/
Postat av: Erica

Vilken grej :-) Är så glad för er skull. skönt att vara hemma nu och ännu skönare när sonden åker bort :-). jag kommer på mig själv att tänka hur "lätt" det är denna gång när jag har en pojke som vägde normalt och som ammar och jag slipper sonda, pumpa, amma... När jag läser din blogg så kommer minnen tillbaks.. och det känns rätt ok ändå. Hur gick det att vara ensam med alla 4?? Kramar

2010-05-01 @ 14:44:37
URL: http://web.me.com/kercoff
Postat av: Helena

Hej! Helena (Dottan55) från FL här=) Har läst det mesta i din blogg, iaf om förlossningen och sånt. Ska läsa ikapp lite till. Vi va nog i Huddinge samtidigt! Isa med sin pappa Perra på neo och jag på transplantationsavdelningen.. Isa kom till Huddinge från Hudiksvall den 14/4 och jag kom dit den 4/4 (till IVA) Pojkarna är såå otroligt söta, grattis!

2010-08-06 @ 19:04:42
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag va ju aldrig på neo alls, Perra va där själv med Isa. Men han minns inte att han träffade nå tvillingar där så ni kanske gick omvägar då eller låg på olika ställen? Perra hade eget rum med Isa, (Dom här nyrenoverade) fast så kanske det ser ut överallt?

2010-08-07 @ 12:12:41
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback