HEMMA!!!

God kväll! Jag skriver från mobilen nu, så det får bli ett kort inlägg... Jag är nere i vårt sovrum nu, i vår alldeles egen säng! Kan inte beskriva känslan att få vara hemma!! Sååå SKöNT! :) Pojkarna ligger i sin nya spjälsäng alldeles bredvid vår säng. Dom delar säng, ligger alldeles tätt intill varandra och sover så gott... Om 2 timmar är det dags för mat igen, så jag har förberett lite med två flaskor ersättning i kylskåpet. Andres blandade till mjölken tidigare idag som räcker till imorgon. (Mjölken heter Enfalac premature och finns att köpa på apotek) Nukke & Bessa ligger och sover i sitt rum här bredvid. Nukke är lite orolig över att jag ska gå hela tiden, och då kramar jag om henne och säger att Mamma aldrig mer ska lämna henne, nu stannar Mamma hemma. Dom är helt underbara.... Men jag sKriver merr om denna dag imorgon och lägger in bilder! GOD NATT! Sov så gott allihopa! :-* PUSU BESOOOO! // Satu- Mamma till 4 underbara barn!

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Låter jättemysigt eller hemtrevligt haha...

2010-04-28 @ 07:41:58
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: jessica

Skönt att ni kommit hem =)

Lycka till med allt nu,hoppas du fortfarande kommer att ha tid att blogga så vi får följa erat undebara liv.

kram

2010-04-28 @ 12:31:08
Postat av: Erica

Blir så glad när jag läser det du skriver.. helt underbart!! Får tårar i ögonen när du säger att Nicole blir så orolig.. så är det med Alva oxå, jag vill aldrig mer lämna henne. Kramar i massor

2010-04-28 @ 14:46:13
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Hennis

VÄLKOMMEN HEM :)

Va skönt. Skrattade nästan högt när du sa att Nukke ej lät dig gå nånstans och blev orolig.

Jag var och hälsa på Tini och Nelly idag och Nelly blev så ledsen när jag skulle gå. Och så är det varje gång. Barn är så söta :) Kram på dig!

2010-04-28 @ 19:08:09
Postat av: Anonym

Underbart va hemma ?? :)

2010-04-28 @ 20:50:46
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Linda och Melina

Välkomna hem cutie, Danilo och Jonathan!!!

Skönt att det går så bra för er och att ni äntligen får vara tillsammans!

Önskar er ALLA all lycka till och hoppas att ni får en underbar framtid tillsammans!

Ingen hade klarat det så bra som du gumman! Bröderna Gonzales har fått samma kämparglöd som sin mamma;)

Du är heöt underbar och helt klart en förebild för alla oss andra mammor!!!

Stora kramar till Dig, Vanessa, Nicole, Danilo, Jonathan och din man Andrés, som även han gjort ett toppenjobb under denna tid!!

Och självklart grattis till era familjer som fått 2 nya underverk i släkten!!!

Love you!!!

Besooooooooomuuuchoooooooo

2010-04-28 @ 22:21:56
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback