Här bor vi!

Japp, jag sa ju att jag skulle lägga in några bilder på hur det ser ut där vi bor just nu, so here it comes!

Välkommen till Neonatalen intensiv vården

Här är vårt lilla "krypin". I värmesängen med säng himmelen ligger Danilo och sover.

Och i kuvösen längre in ligger Jonathan och sussar och värmer sig..
Och här är dörren in till vårt rum. Nära och bra!
Såhär ser det ut när man kommer in... Dubbelsäng, bord + stol, och en garderob

Här på sängen sitter jag och knappar på datorn. (dusch & toalett till vänster)



For now, anyways.... det är bara att "gilla läget"....
Nu vet ni ungefär hur det ser ut :) Fråga på om det är något ni undrar över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till pojkarna!

Vad skönt att ha rummet så nära barnen! Har själv en pojke född v 28 för två år sedan. På vårt sjukhus fick jag bara ett rum sista veckan, när det var dags för hemgång och ammningen behövdes på natten också. Så vi fick lämna vår prins varje kväll och komma på morgonen igen, inte så roligt :( . Blev många samtal till Neo mitt i natten för att höra hur han mådde..... Men skönt att se att det finns sjukhus med bättre föräldrapolicy än vårt. Hoppas att det fortsätter att gå bra för er! Kram frida

2010-04-13 @ 20:40:36
Postat av: Karolina Nordling

Vad roligt att se hur det ser ut, lite mysigt iallafall..pusu beso

2010-04-13 @ 22:03:10
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Taru

Va skönt att du ändå har pojkarna så nära & kan titta till dem när du vill :-) Och en dubbelsäng

är ju rena lyxet på sjukhus ;-) Hoppas ni mår bra & pojkarna också. Kan inte förstå att dem är så små.

Måste kännas tryggt & skönt för pojkarna att ha sin

mamma så nära.

Hälsa Nicole , Vanessa & Andres från oss!

Och kram till dig!

2010-04-13 @ 22:09:25
Postat av: mamus

Hej Satu äntligen fattar jag vart jag skall skriva någon stans,vilka sötnosar skönt att dom går upp i vikt så bra så ni kan åka hem sedan.Vi var inne i Norrtälje igår och köpte varsin body och ett par byxor var till killarna st 40 jitte stora, dom hade bara 2 olika sorter som var så små att välja på, hoppas det passar .Många stora kramar från oss så länge.

2010-04-18 @ 18:34:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback