GOD NATT....

Nu har jag precis matat och bytt blöjor på pojkarna, dags att försöka sova!
Jag försökte tidigare under dagen också, men precis när jag höll på att somna så knackade nån på dörren. Typiskt.

Jag pratade med Andres precis, och dom är fortfarande sjuka... Vanessa hade spytt över hela Nicole... Och även Andres har blivit smittad nu.
Han har inte det lätt där hemma...  Ändå orkade han ta med sig flickorna ut i friska luften och leka ute ett tag.
Han är verkligen världens bästa pappa!
Hoppas att dom mår bra snart!

Här är vi på väg till föräldraköket för första gången. Det kändes lite konstigt att vara ute "bland" vanligt folk..
Men det gick bra, dom sov bara :)

Pojkarna fick tecken som present när dem flyttades från intensiven- jätte gulligt av dem!



Näe, nu måste jag verkligen försöka få i mig nån timmes sömn, klockan 1 ska jag upp och mata dem igen.
Imorgon skriver jag hur vår första natt tillsammans gick!
Det är visst någon som har fått lite hicka här bredvid mig.... hihi..

NATTI, NATTI!
P.S Andres, Nuke & Bessa- tänker på er hela tiden, jag älskar ER!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta dem e :)



när får ni åka hem??



måste va en pärs ej ha sina små hemma

2010-04-19 @ 05:57:09
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback